הענפים שהיינו רוצים להוסיף לאולימפיאדה. צילום: shutterstock

הענפים שהיינו רוצים להוסיף לאולימפיאדה

רגע לפני שהאולימפיאדה נגמרת, חשבנו על ענפים אולימפיים שאם יוסיפו אותם - בטוח נהיה המדינה עם הכי הרבה מדליות באולימפיאדה. תחרות זפזופ, שינה ומריחת איילנר הם רק חלק מהענפים החדשים

לכבוד האולימפיאדה הנוכחית שמתקיימת בריו ממש בימים אלה, החלטנו לצאת מהקופסה ולחשוב על כל מיני ענפי ספורט מיוחדים שרק אם הם יהיו באולימפיאדה אז אולי יהיה לנו סיכוי לזכות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הזפזפן הטוב ביותר

בענף האולימפי הזה כל מה שתצטרכו לעשות זה להעביר ערוצים במהירות יותר גדולה מהמתחרים שלכם. תצטרכו להתמודד נפשית לפני התחרות שתצטרכו לזפזפ ברגע הכי מותח של הפרק, אבל מה זה עוד פרק בסדרה האהובה עליכם לעומת מדליה אולימפית?

© shutterstock

תחרות שינה

לדעתנו תחרות השינה היא התחרות הכי כיפית באולימפיאדה, כל מה שצריך לעשות זה לישון כמה שיותר זמן ולא לקום מהמיטה בשום מצב. הפרס הוא קפה חינם ברשתות השונות לכל החיים, שווה לא?

© shutterstock

תחרות זריקת מחקים

אם עברתם את כיתה ו' אז אנחנו בטוחים שיש לכם סיכוי לזכות. שיעורים שלמים זרקנו אחד על השני מחקים בלי שהמורה תראה, ועכשיו הגיע הזמן לממש את כל הפוטנציאל הזה. המטרה שלכם היא לזרוק כמה שיותר מחקים על היריב שלכם תוך כדי אתם נזהרים ממחקים שנזרקים לכיוון שלכם. מי שצובר עשר פסילות יוצא מהמשחק ומפסיד את הסיכוי שלו למדליה אולימפית.

 

תחרות מריטת שיער

הענף האולימפי הזה הוא הכואב ביותר, אפילו יותר מהאבקות ואגרוף ואנחנו מקווים בשבילכם שאתם לא מבינים על מה אנחנו מדברים. בתחרות הבאה תצטרכו לעשות שעווה בכל חלקי הגוף מבלי להוציא הגה. אנחנו ממליצים על משככי כאבים או הפסד טכני. שיהיה לכם בהצלחה!

תחרות האייליינר

אחרי שהזענו והתאמצנו הגיע הזמן להכניס קצת סטייל לאולימפיאדה. הדבר היחיד שתצטרכו לעשות בענף האולימפי הזה הוא למרוח אייליינר בצורה מושלמת ביד החלשה שלכם בזמן הקצר ביותר, נשמע לכם קל? אתם מוזמנים לנסות את זה בבית, למרות שאנחנו ממש לא ממליצים.

 

מרוץ חלזונות

בענף הספורט הזה תצטרכו להגיע אחרונים לקו הסיום, לא מבינים מה הבעיה? מסלול של חמישה מטרים ללא הגבלת זמן יכול להיות מאוד משעמם. מי שמתייאש אחרון מנצח וזוכה באוטו שיוכל לעזור לו להגיע לכל מקום קצת יותר מהר.

 
תגובות