הצעירות שנעדרו במקסיקו אותרו בחיים . ההודעה המשמחת על קיר הפייסבוק של הבנות. צילום: פייסבוק

הצעירות שנעדרו במקסיקו אותרו בחיים

הדרמה שהתחילה בישוב שערי תקווה, כשהוריהן של שתי צעירות מהישוב קיבלו שיחת טלפון דרמטית מאזרח במקסיקו, הקפיצה מאות משתמשים בפייסבוק למסע חיפושים. סימן החיים הגיע בפייסבוק בשעה טובה

 

בימים האחרונים שררה דרמה טראנס אטלנטית על קו הישוב שערי תקווה בשומרון לבין מקסיקו, שם מטיילות מזה מספר שבועות שתי צעירות ישראליות. 

 

אמה של אחת הצעירות קיבלה לפני כיומיים שיחת טלפון במהלכה קיבלה הודעה מגבר מקסיקני שאמר "מדיצניה, מדיצניה" (רפואה בספרדית). לאחר מכן השיחה נותקה והוריהן היו בטוחות שהן נפגעו במהלך הטיול. 

 

במשך יומיים ההורים והחברים של הצעירות פירסמו את ההודעה על העדרותן של הבנות על מאות קירות פייסבוק של ישראלים ושל יהודים המתגוררים בחוץ לארץ. במהלך הלילה שבין שני לשלישי, הודיעו הבנות שהכל בסדר על קיר הפייסבוק שלהן. 

 

בהודעה המרגשת כתבו השתיים: "פשוט בהלם, מרגישה כל כך גאווה על כך שאני חלק מהעם הזה. קיבלנו טלפונים מיהודים מכל העולם, גואטמלה, מקסיקו, ניו יורק, פלורידה, קונטיקט ועוד שרק רצו לעזור בכל דרך...פשוט מחמם את הלב. הטלפון לא הפסיק לצלצל מהבוקר ואין לנו אפשרות להודות לכולם.. תודה רבה רבה אין על העם שלנו. פשוט אין". להורים, חזרה הנשימה. 

>> הצטרפו לעמוד הפייסבוק של פרוגי

תגובות