עוברת חרם - בגלל שהיא טבעונית . צילום: יוסי סליס

עוברת חרם - בגלל שהיא טבעונית

תלמידה בת 13 סיפרה באתר askpeople כי מארגנים עליה חרם בגלל שהיא טבעונית. הגולשים הציעו לה לא להתרגש יותר מידי מתגובות הילדים ולהמשיך להאמין ולעשות את מה שהיא חושבת

תלמידה כבת 13 התייעצה עם הגולשים באתר ASKPEOPLE, וסיפרה שם שהיא מתמודדת עם חרם שמארגנים עליה בבית הספר - אך ורק בגלל שהיא טבעונית. הכל התחיל, היא מספרת, בשיעור תיאטרון בבית הספר כל תלמיד התבקש לספר 3 דברים שאף אחד לא יודע עליו. אותה התלמידה החליטה לספר שבמשך כחצי שנה היא טבעונית. בתגובה לכך הילדים החליטו שהם לא מדברים איתה כי ההחלטה שלה לא נכונה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בנוסף, היא מספרת כי בכל פעם שהיית מתחילה לדבר התפרצו לה לדברים בטענה ש"אין לך זכות לדבר לטבעונים אסור". כמה וכמה פעמים היא ניסתה להסביר להם שזה שהיא טבעונית לא שינה אותה והיא נשארה בדיוק אותו הדבר, אבל עדיין לא הקשיבו לה: "נשארתי אותו דבר בדיוק", רשמה לגולשים באתר, "מה אני יכולה לעשות?"

© shutterstock

אחד מהגולשים באתר כתב: "את ילדה בוגרת לגילך כי את בכלל חושבת בצורה כזאת. בפעם הבאה שקורה מקרה כזה פשוט תחייכי אליהם ותגידי זאת אני או משהו בסגנון, מה שלא כדאי לך לעשות זה לנסות להסביר את עצמך כי זה פשוט לא מעניין אותם. תאמיני לי שיעבור קצת זמן והם יעברו לקורבן הבא והנושא ישתנה. פשוט אל תתני להם את הסיפוק שבתגובה שלך".

גולש נוסף רשם: "תהיי גאה בעצמך. את מדהימה. כל הכבוד לך שאת עומדת על העקרונות שלך. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך היא פשוט להמשיך להסתובב עם חברות וחברים שאוהבים אותך ולהתעלם מהשאר". 

לעוד שאלות ועצות - הכנסו לאתר ASKPEOPLE

תגובות