אמ;לק: מערכת החינוך הושבתה לשעתיים. צילום: gettyimages

אמ;לק: מערכת החינוך הושבתה לשעתיים

אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע בשביל שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שביתה במערכות החינוך והבריאות עקב מקרי אלימות קשים

בתקופה האחרונה התרחשו תקריות אלימות כלפי עובדים במערכת הבריאות ובמערכת החינוך. ביום שלישי נרצחה בקופת חולים בחולון האחות טובה קררו כאשר מטופל שלה השליך עליה בקבוק בוער. זהו האירוע ששבר את גב הגמל ובעקבותיו הוחלט על שביתה בשתי המערכות - הבריאות והחינוך. השביתה  התרחשה ביום רביעי האחרון ונמשכה שעתיים.

© גיל יוחנן

הישראלי המכוער: הטיסה שהסתיימה בקטטה

ביום שני האחרון התרחש ריב בין נוסעי טיסה מאילת לשדה דוב. המריבה התרחשה כתוצאה ממחלוקת בין הנוסעים לגבי סדר הירידה מהמטוס. המריבה הובילה להופעה של כתמי דם על חלק מהמושבים וגרמה לממחטות נייר להתמלא בדם. כשהטיסה הסתיימה חיכתה ניידת משטרה למשתתפי הקטטה וצוות אמבולנס טיפל בנוסעים.

נקבע גזר הדין של חבר הכנסת באסל גטאס

 ביום שישי השבוע נקבע גזר הדין של חבר הכנסת, באסל גטאס מהרשימה המשותפת. גטאס ניסה להבריח לאסירים ביטחוניים 12 טלפונים ניידים ולכן נגזרו עליו שנתיים מאסר בפועל במסגרת הסדר הטיעון שלו.

© מוטי קמחי

פיצוץ קטלני: ילד בן ארבע נכווה מפיצוץ קפצונים בביתו

ילד בן ארבע שיחק בסלון ביתו בקפצונים שנקנו במכולת השכונתית ונפצע מפיצוץ הקפצונים בביתו שבירושלים ונכווה בשתי ידיו. הילד פונה לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם, כאשר מצבו בינוני- קל, עם כוויות בדרגה 2.

בעיות בממשלה: משה כחלון ויצחק דרעי נגד נתניהו

חבר הכנסת, אריה דרעי, אמר כי "אני לא מתכוון להישאר בממשלה שתחיה על קלקולים ועל 'לחסל אחד את השני'. אם לא יתעשתו כולם, עדיף ללכת לבחירות". גם משה כחלון, שר האוצר, התבטא נגד נתניהו באשר לשאלת תאגיד השידור הציבורי.

© צילום מסך מהפייסבוק
תגובות