בת 16: "אני בדיכאון ולאף אחד לא אכפת". צילום: shutterstock

בת 16: "אני בדיכאון ולאף אחד לא אכפת"

נערה בת 16 פנתה לגולשי askpeople בקריאה לעזרה ושיתפה אותם במצבה הדיכאוני. היא מתוסכלת ומיואשת, אבל לא יודעת מהי הסיבה לכך. מה עושים במצב כזה?

לא פעם קורה שמצב הרוח שלנו לא הכי טוב ואנחנו רק מחפשים את מי לשתף כדי לזכות בתמיכה, אך לא פעם קורה שהתמיכה מתחלפת בצחוק שרק מחריף את המצב, כפי שקרה לנערה בת ה-16 שפנתה לשאר הגולשים ושיתפה אותם במצוקה שלה.

 עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערה בת 16 ששרויה כבר חצי שנה בדיכאון, פנתה לגולשי אתר askpeople ושיתפה אותם בייאוש שמציף אותה, כאשר הגרוע מכל היא העובדה שהיא בכלל לא יודעת ממה הדיכאון נובע. היא מספרת שהתחושה הזאת גורמת לה לשקר להורים שלה כדי להישאר בבית ולא ללכת לבית הספר, כאשר גם כשהיא הולכת היא מוצאת את עצמה יושבת במקום ומסתגרת בתוך עצמה. היא אף מצאה את עצמה כבר פעמיים בחדר המנהל ונמצאת על סף סילוק לאחר שכבר הושעתה למשך שבועיים, מפני שאינה לומדת. לאחר שהיא סיפרה על כך לאחותה בת ה-9 שלא הבינה את חומרת המצב וצחקה עליה, היא החליטה לפנות לגולשים ולשאול אותם: "מה אני יכולה לעשות במצב כזה?"

© צילום מסך

כמובן שהגולשים ניסו לתמוך בנערה ולעזור לה ככל האפשר: "דיכאון בגיל ההתבגרות הוא דבר די נפוץ. אף אחד חוץ מטיפול מקצועי ואולי תרופתי לא יוכל לעזור זה חוסר איזון כימי", כתב אחד הגולשים. "תנסי לחזור אחורה ולנסות להבין ממה זה התחיל. אם את צריכה אותי אשמח לעזור לך", הציע גולש אחר.

© צילום מסך

כמובן שאנחנו כאן כדי להזכיר לכם שתמיד יש מי לפנות. אל תשמרו בבטן ותפנו תמיד להורים, לחבר טוב או לגורם מקצועי. 

 

תגובות