אמ;לק: ישראל תקפה בדמשק וסכינים בבניין הפרלמנט. צילום מסך מהיוטיוב

אמ;לק: ישראל תקפה בדמשק וסכינים בבניין הפרלמנט

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 "חצופה וכעורה": השר אקוניס יפצה גולשת שהעליב ב-15,500 שקלים

"חצופה וכעורה" - אלו היו המילים שכתב אופיר אקוניס, שר המדע הטכנולוגיה והחלל, לאחת הגולשות שהגיבה לו בעמוד הפייסבוק בחודש ספטמבר האחרון. הגולשת, בחרה שלא להתעלם מהמילים שכתב אקוניס ופנתה לבית המשפט בתביעה, וזכתה בפיצוי מהשר שעומד על סכום של 15,500 שקלים.

השר אקוניס
השר אקוניס © צילום מסך מהפייסבוק

מסתנן לבנוני אותר בקריית שמונה

ביום ה' האחרון נתפס אזרח לבנוני שהסתנן לישראל ואותר בתחנה המרכזית שבקריית שמונה על ידי תושבים שהזעיקו את המשטרה למקום האירוע. סיבות הגעתו לישראל טרם ידועות ונמצאות עדיין בבדיקה של גורמי הביטחון.

 סוכל פיגוע בלונדון: חמוש נעצר בדרך

השבוע דווח כי אדם חמוש נעצר על ידי המשטרה הבריטית בסמוך לבתיהם הפרטיים של שרים בממשלה, כשבתיקו מצויים סכינים. על פי החשד, הוא היה בדרך לבצע פיגוע בסמוך לבניין הפרלמנט.

© צילום מסך מיוטיוב

ישראל תקפה מצבור נשק של החיזבאללה בדמשק

על פי הדויווחים, לפחות חמישה פיצוצים נשמעו השבוע באזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק בעת שישראל תקפה מצבור נשק שהגיע מטהרן על ידי טיסות מסחריות ומטוסי מטען, ויועד בעיקר לחיזבאללה. כזכור, בחודש ינואר דווח על ידי גורמים בצבא הסורי כי ישראל תקפה שדה תעופה בדמשק, וכן כוונה לעברה נורת אזהרה.

 ממשתתף ב"רוקדים עם כוכבים" לחשוד באונס

ייתכן שהשם יניב קקון מוכר לכם אם צפיתם בתכנית "רוקדים עם כוכבים", אך הוא עלה לאחרונה לכותרות דווקא בקונוטציה שלילית. קקון, שעובד כמורה לריקוד בבית ספר בכרמיאל, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בתלמידותיו וזאת לאחר שהוגשו נגדו מספר תלונות במשטרה, שאף פנתה לעזרת הציבור בבקשה לאיתור מתלוננות נוספות נגדו.

יניב קקון
יניב קקון © צילום מסך מהפייסבוק

 

תגיות
תגובות