בת 14: "קיבלתי 36 במבחן באנגלית. מה לעשות?". צילום: shutterstock

בת 14: "קיבלתי 36 במבחן באנגלית. מה לעשות?"

אין ספק שהציונים חשובים לכל אחד מאיתנו. הם יכולים לגרום לנו לשמוח, להתגאות ולעתים אף לחוש תסכול. בדומה לרבים מהתלמידים, גם הנערה בת ה-14 שפנתה לגולשי אתר askpeople ושיתפה אותם בחוסר האונים שעוטף אותה, מרגישה שהחלום שלה התנפץ בגלל הציון הנמוך שקיבלה במבחן באנגלית. מה אפשר לעשות במצב כזה?

לא פעם אנו לא מצליחים בלימודים כפי שרצינו שיקרה. לעתים זה נובע מחוסר בהשקעה, היעדרות מהשיעורים ומוטיבציה נמוכה, אך לפעמים זה דווקא נובע מהלחץ שבא לבקר אותנו בבחינה שחרשנו אליה במשך שבוע שלם, וזאת יודעת היטב הנערה בת ה-14 שפנתה לגולשי אתר askpeople.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"קיבלתי במבחן האחרון 36 מתוך מאה", כך כותבת הנערה שפנתה לגולשי אתר askpeople ושיתפה אותם באכזבה שלה. לדבריה, היא לומדת בהקבצה שמיועדת לדוברי אנגלית וחולמת לדעת אנגלית באופן שוטף. היא עושה הכול כדי להצליח: מקשיבה בשיעורים, לומדת במשך שבועיים ומתאמצת, אך בסופו של דבר נכשלת ומקבלת מתחת לממוצע הכיתתי. בעקבות כך, היא חשה תסכול ומרגישה שהיא מאכזבת את המורה שלה. הנערה החליטה לנסות את מזלה ולפנות לגולשי האתר בבקשה לסיוע.

© צילום מסך

כמובן שכמו תמיד, גם הפעם הגולשים גילו תמיכה בנערה וחילקו עצות: "תחיי את החיים שלך ותעשי מה שאת רוצה בשביל עצמך, את לא צריכה לרצות אף אחד", כתב אחד הגולשים, שמאמין שהיא לא צריכה לחשוש מתגובת המורה. "זכרי שאת בת 14 ויש לך זמן להשתפר ככה שאל תכניסי לך לראש שהחלום שלך התנפץ", כתבה גולשת נוספת, שניסתה לעודד את הנערה.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שכשלון הוא רק עוד מדרגה בדרך להצלחה.

תגיות
תגובות