אמ;לק: נבחר מנהיג חדש לחמאס. צילום מסך מהיוטיוב

אמ;לק: נבחר מנהיג חדש לחמאס

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו הכי מעודכנים. אל תפספסו!

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בדברים אחרים? בדיוק בשביל זה אנחנו שוב כאן עם העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מנהיג חדש לחמאס: איסמעיל הנייה נבחר ליורשו של משעל

איסמעיל הנייה שכיהן כמנהיג חמאס בעזה במשך שנים נבחר היום (שבת) לתפקיד מנהיג הארגון כולו כשהצליח לגבור על שני המתמודדים האחרים שהתמודדו מולו. הנייה נבחר במקומו של חאלד משעל שמילא את התפקיד במשך 21 שנים. על פי הערכות, הנייה יעזוב בקרוב את הרצועה.

© צילום מסך מהיוטיוב

תקלה עולמית: אפליקציית וואטסאפ קרסה למשך שעתיים

כולנו היינו עדים לתקלה שהתרחשה בוואטסאפ ביום ד' האחרון, אך מסתבר שכל העולם שותף לכך. עדיין לא ברור מה גרם לתקלה העולמית שהפסיקה את פעילות האפליקציה למשך שעתיים, שבהם המשתמשים אינם יכולים להעביר ולקבל הודעות. לשמחתנו, תקלות בוואטסאפ לא קורות כל יום ולרוב הבעיות נפתרות תוך זמן קצר, וגם הפעם הבאג תוקן עד הבוקר.

© gettyimages

 יהודי רץ עם סכין לעבר מחסום ונורה למוות

 יהודי בן 19 נהרג ביום ג' האחרון לאחר שרץ לכיוון חיילת שעמדה במחסום חיזמא שסמוך לירושלים כשהוא אוחז בסכין בידיו כדי לדקור את החיילת. המאבטח שהיה במקום האירוע חשב שמדובר במחבל וירה בו למוות. הצעיר, תושב ירושלים, אינו התגייס לצה"ל ונבחנת האפשרות שמדובר בניסיון התאבדות.

אילוסטרציה © shutterstock

 אנושיות לפני הכל: אח שכול עזר לאם פלסטינית

סא"ל צפריר הר- שושנים שכל את אחיו במלחמת לבנון לפני 23 שנים, אך זה לא מונע ממנו לגלות אנושיות. כשהוא נתקל בשבוע האחרון באישה פלסטינית ובנה בצד הדרוך שאינם חשים בטוב, הוא לא חשב פעמיים. סא"ל הר שושנים דיבר עמה בערבית, הציע לה לקבל טיפול רפואי ואף נתן לה מים וכסף.

© צילום מסך מהפייסבוק

 קפצה אל מותה או נרצחה?

 ורד קרמסקוי בת ה-19 מפתח תקווה אותרה השבוע בצד הדרך על כביש בשומרון כשהיא ללא רוח חיים. כמה דקות לפני כן קמסקוי הייתה עם בן זוגה ברכב ולדבריו במהלך הנסיעה היו באמצע מריבה, אשר במהלכה קפצה מן הרכב. בן הזוג נעצר מיד ואף שיתף פעולה עם החוקרים, אבל במידע שמסר התגלו סתירות ולכן הוא החשוד שרצח את קרמסקוי, זוגתו. הגופה של הצעירה עברה נתיחה, אך גם מן הממצאים קשה להסיק בוודאות מה הוביל למותה.

ורה ז
ורה קרמסקוי ז"ל © צילום מסך מהפייסבוק

 

 

 
תגיות
תגובות