בן 16: "אבא שלי מכה אותי". צילום: shutterstock

בן 16: "אבא שלי מכה אותי"

מכות, איומים וקללות הם רק חלק מהרשימה הארוכה של הדברים שעמם נאלץ להתמודד הנער בן ה-16 שפנה לגולשי askpeople ושיתף אותם ביחס האלים של אביו. מה עושים במצב כזה?

אנו פוגשים לא מעט מראות אלימים בחיינו. כשאנו הולכים ברחוב אנו לא פעם נתקלים בבני נוער שנקלעים לקטטה, בספסל הלימודים אנו פוגשים תלמיד שמתייחס באלימות כלפי מורה ובשעות הערב האלימות ממשיכה להופיע גם כשאנו מסתובבים בגינה הציבורית. לצערנו, יש בני נוער שאף נאלצים לפגוש את הסיטואציות האלה גם בבית שלהם בכל פעם שהם סופגים מכות ואיומים מצד הוריהם, ועל כך מעיד נער בן 16, שמספר שאבא שלו מכה אותו בכל יום ואף מאיים להעיף אותו מן הבית.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

  נער בן 16, שסובל מאלימות מצד אביו, פנה לגולשי אתר askpeople וביקש לדעת מה עליו לעשות כדי לפתור את הבעיה. הנער מספר שלא מדובר באירוע אלים חולף, אלא במקרי אלימות שמלווים אותו כבר שנים. בעוד שהנער מנסה להתרכז בלימודים ומכוון להצלחה בבגרויות הקרובות, הוא לא מצליח לעשות זאת בשל הדיכאון העמוק שמציף אותו מכל עבר. עוד הוא מציין כי פסיכולוג מתראה עמו במשך פעם בשבוע, אך קשה לו לחשוב בפניו את העובדה שמכים אותו. הנער חש מתוסכל ונותר אובד עצות, ולכן הוא החליט לפנות לעזרתם של הגולשים בשאלה: "מה לעשות? לאן לפנות?".

© צילום מסך

כמובן שכמו תמיד, גם הפעם הגולשים ניסו לתמוך בנער ולכוון אותו לדרך הנכונה: "אם קשה לך לספר אולי תכתוב מכתב או תצלם סרטון ותראה למטפל. אתה צריך להתרכז בבגרויות ובעתיד שלך. מה יהיה בהמשך? אם תדבר עם היועצת או עם הפסיכולוג הם יוכלו לפרט מה האפשרויות שלך", כתבה אחת הגולשות שהציעה לנער פתרון. "עצוב לשמוע שזה מה שעובר עלייך וכבר תקופה ארוכה. אני מברכת על האומץ לפנות ולבקש עזרה. לדעתי ,פנייה ליועצת בבית הספר שלך תהיה הדבר הכי טוב וגם הכי נגיש לעשות", כתבה גולשת נוספת, אשר הביעה אף היא תמיכה בנער המתוסכל.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם לא לשמור אף פעם בבטן ולפנות תמיד לאדם שאתם סומכים עליו או לבעל מקצוע.

תגובות