אמ;לק: טראמפ מגיע לישראל והבגרות במתמטיקה. צילום: gettyimages

אמ;לק: טראמפ מגיע לישראל והבגרות במתמטיקה

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו הכי מעודכנים. הפעם: הביקור הקרוב של טראמפ והתלמידים שחוששים מבחינת הבגרות במתמטיקה

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים בל"ג בעומר ובפתיחת התאגיד החדש? בדיוק בשביל זה גם השבוע הבאנו לכם את העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 דריסה בטיימס סקוואר

אחד המקומות המתויירים והעמוסים ביותר בעולם עמד מלכת ביום חמישי. נהג סטה ממסלולו ודרס את המטיילים בכיכר. הוא הרג צעירה בת 18 ופצע 22 אנשים נוספים. תחילה דווח כי מדובר בפיגוע דריסה, אך לאחר חקירה ובירור דווח בכלי התקשורת השונים כי הנהג הוא ריצ'ארד רוחאס, אזרח אמריקאי יוצא צבא ארה"ב וככל הנראה נהג שיכור, שכן נעצר כבר בעבר על נהיגה תחת השפעת אלכוהול.

© צילום מסך מהטוויטר

טראמפ מגיע לישראל

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ התחיל היום את ביקורו הראשון כנשיא מחוץ לגבולות ארה"ב והוא עתיד לבקר במזרח התיכון ובאירופה. הבוקר (ש') הוא נחת ביעדו הראשון - סעודיה יחד עם אשתו מלניה. את פניהם קיבל סלמאן מלך סעודיה. משם צפויים הנשיא ופמלייתו להגיע לישראל ולאחר מכן לאיטליה ולבלגיה. שעות ספורות לפני צאתו לדרך, כתב הנשיא בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתכונן למסע הגדול שלי בחו"ל. אגן בכל כוחי על האינטרסים האמריקניים – זה מה שאני אוהב לעשות!"

© gettyimages

הבגרות במתמטיקה

ביקורו של טראמפ לא מעסיק רק את התקשורת ואנשי הפוליטיקה, אלא גם את התלמידים. ביום הגעתו לארץ מתקיימת בחינת הבגרות במתמטיקה. בתחילת השבוע הביעו התלמידים שעתידים להיבחן חשש רב מביקורו של נשיא ארה"ב, שכן כשאישיות גדולה וחשובה כמוהו המגיעה לארץ ולבירה נחסמים כבישים רבים בעיר ובדרך אליה - דבר היוצר פקקי ועומסי תנועה רבים. התלמידים הירושלמים הביעו חשש כבד שמא לא יצליחו להגיע לבחינת הבגרות בזמן וקראו למשרד החינוך לדחות את מועד הבחינה. הפתרון שהוצע לתלמידים מצד משרד החינוך - להגיע שעתיים לפני הבחינה אל בתי הספר. ולגבי שאלוני הבחינה - הם יגיעו אל בתי הספר מוקדם מהרגיל או מבעוד מועד אם ישנה כספת בשטח בית הספר.

אילוסטרציה © gettyimages

שריפה מסריחה

ביום רביעי התלוננו תושבי מרכז הארץ כי ריח רע וחריף נישא באוויר. התלונות הגיעו למוקדי העירייה מתושבים מאשדוד ועד הרצליה. מקור הריח נבע משריפה שהשתוללה בבריכות חמצון צפון לאשדוד. הבוקר (ש') דווח כי צוותי הכיבוי וההצלה הצליחו להשתלט על השריפה חמישה ימים לאחר שפרצה.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © shutterstock

טבע למוות

אתמול (ו') טבע למוות נער בן 13 בבריכה בפתח תקווה. הנער שהה בקרקעית הבריכה זמן רב עד שמציל הבריכה הבחין בו. כעת חוקרים במשטרה את המציל ובעל הבריכה בחשד לגרימת מוות ברשלנות. הדיווח הראשוני למד"א על המקרה התקבל בשעה 16:05. חובשים ופרמדיקים נשלחו למקום וביצעו בנער פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי, אך למרבה הצער דווח כי כעבור שעה נפטר הנער בבית החולים.

© דוברות מד"א
תגיות
תגובות