ממציאה דמויות בראש שלי: האם זה נורמלי?. צילום: shutterstock

ממציאה דמויות בראש שלי: האם זה נורמלי?

כל אחד מאיתנו מצא את עצמו אי פעם מדבר לעצמו בשביל לפתור בעיה או אפילו מבלי לשים לב, אבל יש כאלה שמוצאים את עצמם מדברים לעצמם לא פעם ואף לא פעמיים בדומה לנערה בת ה-14 שפנתה לגולשי askpeople. מה עושים במצב כזה?

אין אחד שלא רוצה לפעמים להיות לבד ולתת למחשבות שלו לחלוף מבלי שאף אחד אחר יפריע לו, ואת זה יודעת היטב הנערה בת ה-14, שמספרת שהיא מדברת עם עצמה כבר מגיל צעיר תוך שהיא תוהה אם זה נורמלי.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 נערה בת 14, שמציינת כי היא מדברת לעצמה ומצייאה דמויות בראשה כבר מגיל צעיר, פנתה לגולשי אתר askpeople ושאלה אם מדובר בהתנהגות נורמלית. הנערה מספרת שהיא לא מסתפקת במחשבה על הדמויות וממציאה להן שמות, אופי ותכונות. היא אף מספרת שהיא ניסתה לשתף את בת דודה שלה בכך, שבטוחה שיש לה פיצול אישיות, מה שלדבריה אינו נכון : "זה הכל כמו משחק בשבילי והכל נעשה תחת שליטה מלאה שלי". בסופו של דבר, הנערה המבולבלת פנתה לעזרתם של גולשי האתר וקיוותה שהם יעזרו לה לעשות קצת סדר בבלגן.

© צילום מסך

למרות שרוב האנשים חושבים שמדובר במצב שלא ניתן להגדיר כנורמלי, מספר גולשים דווקא חושבים שמדובר בתופעה שפויה ומזדהים עם כך: "נורמלי ביותר. אני בן 19 ובכל מקלחת שמתארכת טיפה אני מנהל ויכוח דמיוני ביני לבין האנשים שעצבנו אותי,רק שבוויכוח הזה אני זה שמנצח", כתב אחד הגולשים. "גם אני מדבר עם עצמי", כתב גולש נוסף שחש הזדהות עם הנערה.

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שלכל אחד מאיתנו מותר לעתים לקחת פסוק זמן ולהניח למחשבות שלו לחלוף.

תגיות
תגובות