יו"ר חדש למועצה הארצית: יובל חלביה מטירת הכרמל. דוברות מועצת התלמידים והנוער הארצית

יו"ר חדש למועצה הארצית: יובל חלביה מטירת הכרמל

לאחר שנה גדושה במאבקים וביוזמות, התכנסה היום מליאת מועצת התלמידים והנוער הארצית כדי לבחור את היו"ר החדש. לתפקיד זה נבחר יובל חלביה מטירת הכרמל. כל הפרטים בכתבה

 היום (א'), התכנסו חברי מועצת התלמידים והנוער הארצית מכל קצוות הארץ למליאה מיוחדת, שנערכה בסמינר שיין בפתח תקווה במטרה לבחור מזכירות חדשה, שתמלא את תפקידי מועצת התלמידים והנוער הארצית במהלך השנה הקרובה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נערכו בחירות לתפקיד דובר, מבקר, יו"ר הועדה האתית- משפטית, מזכ"ל, סגן יושב ראש וכמובן יושב ראש. על תפקיד היו"ר התמודדו ראש בראש נועה מאיר (17) מאורנית ויובל חלביה (17) מטירת הכרמל כשלבסוף חלביה נבחר לתפקיד ברוב קולות וימלא את מקומו של חנן יזדי מחיפה, אשר יוצא בקרוב לשנה של שליחות במסגרת הסוכנות היהודית.

היו"ר החדש לומד במקיף "שיפמן" בטירת הכרמל ויעלה לכיתה י"ב. הוא פעיל בגלגלי המועצות כבר חמש שנים וכיהן בתפקידים שונים: יו"ר המועצה העירונית, יו"ר ועדת נוער וקהילה, סגן יושב ראש מחוז חיפה ומזכ"ל המועצה הארצית.

© דוברות מועצת התלמידים והנוער הארצית

במצע שפרסם, הוא פירט על חלק מן הנושאים שבכוונתו להעמיד בראש סדר היום. בין היתר הוא יפעל להורדת גיל הבחירה לכנסת לגיל 17, להטמעת נושא האינטרנט הבטוח, לשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה השונים ולהרחבת נושא זכויות בני הנוער בלימודים ובעבודה.

״אני רוצה לברך את יובל חלביה עם בחירתו. תפקיד זה הוא תפקיד מורכב ואני בטוח שיובל ייצג את כלל בני ובנות הנוער בכבוד רב. בקדנצייה הקודמת הובלנו שינויים רבים לטובת התלמידים והנוער בישראל וכך המועצה תמשיך לעשות יחד עם הנהגתו של יובל", מסר יזדי עם בחירת היו"ר החדש.

יו"ר המועצה הנכנס, יובל חלביה, אמר עם בחירתו לתפקיד: ״אני שמח להתחיל את כהונתי כיו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית, המועצה היא גוף בעל חשיבות רבה לחברה הישראלית, גוף בעל יכולת להוביל שינויים ויוזמות בתחומים שונים למען בני הנוער ובשם בני הנוער. בשלב זה נתחיל בבניית תכנית העבודה שלנו במועצה לקראת שנת הלימודים תשע"ח".

תגובות