אמ;לק: הילד שחייו ניצלו התחפש לפאראמדיק מד"א. צילום: דוברות מד"א

אמ;לק: הילד שחייו ניצלו התחפש לפאראמדיק מד"א

נער דקר למוות את חברו לספסל הלימודים בגלל לחם, הארכת החוזה של זהבי והילד שהביע הוקרה בדרך מקורית. קבלו את האירועים הכי חשובים ומעניינים, שהתרחשו השבוע כדי שתוכלו להישאר מעודכנים גם אם לא הספקתם להציץ בעיתון ולצפות במהדורות החדשות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אך הייתם עסוקים בחגיגות פורים? בדיוק בשביל זה, הבאנו לכם גם השבוע את כל העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון

דקר בגלל פרוסת לחם

כתב אישום בגין הריגה הוגש נגד נער בן 17, אשר דקר למוות בתחילת החודש נער אחר בפנימייה לילדים בסיכון במושב רווחה שבדרום. מחקירת המשטרה עולה כי הנער דקר בתחילת החודש את חברו לפנימייה, לאחר שפרוסת לחם נפלה על רצפת חדר האוכל בעת שניקה את השולחנות בסיום ארוחת הערב. 

אילוסטרציה
אילוסטרציה © shutterstock

יום שני

רצח והתאבדות מחרידים בשרון

על פי החשד, אילן גדסי, תושב רעננה בן 49, דקר את אשתו ביום ראשון באמצעות סכין ופצע אותה באורח קל לאחר ויכוח לוהט בין השניים. עוד עולה כי הוא אף חטף אתם בנם בן ה-3 ורצח אותו. בערב יום שני, קפץ גדסי על מסילת הרכבת בסמוך לתחנת גני יהושע והתאבד. על פי תגובת המשטרה לאירוע, לא היו לכך סימנים מקדימים.

 ערן זהבי חתם לשלוש שנים

הכוכב הישראלי, ערן זהבי, חתם על חוזה חדש קבוצתו גוואנגז'ו R&F לשלוש שנים. בהתאם לחוזה החדש, זהבי ירוויח 12.5 מיליון דולר לעונה וזאת בנוסף למענקים שהוא עשוי לקבל. "שמח להודיע לכם שחתמתי על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות במועדון שלי, מודה לכולם על האמון והתמיכה מהרגע הראשון. עבודה קשה תמיד משתלמת בסוף. הגיע הזמן להתחיל הכל מהתחלה...", כתב זהבי בחשבון האינסטגרם שלו.

יום שלישי

ונהפוכו במחווה מרגשת

שלום דובער יונה, ילד בן 12 מערד, לקה בדום לב לפני כשנתיים, וחייו ניצלו בזכות הטיפול המהיר והמקצועי של צוות מד"א. השנה, כשכולם חגגו את חג הפורים, יונה החליט להפתיע את מד"א במחווה מיוחדת לכבוד החג, הוא התחפש לפאראמדיק מד"א ואף התלווה לחובש שהציל אותו. גם אנחנו התרגשנו ממנו!

כשיונה הפתיע את צוות מד
כשיונה הפתיע את צוות מד"א © דוברות מד"א

 יום רביעי

משבר הגיוס

בעוד שהמפלגות החרדיות מנסות להעביר את חוק הגיוס המתוקן, אשר לפיו לומדי התורה יקבלו מעמד מיוחד כמו המשרתים בצבא, בשאר מפלגות הקואליציה מתנגדים לכך. דיונים בנסיון להשיג פשרה מתקיימים כל העת וכל אלו כאשר ברקע האיום של החרדים שלא לאשר את תקציב 2019.

גלאון וגילאון פרשו מהמרוץ לרשות מרצ 

יו"ר מר"צ, זהבה גלאון וח"כ אילן גילאון הודיעו על פרישתם מן המרוץ לרשות המפלגה. עם ההודעה על הסרת המועמדות מצד גלאון, היא אמרה כי להבנתה מחפשים הנגה חדשה. גילאון ציין כי הסרת מועמדתו באה בעקבות אירוע רפואי שעבר. כעת, נותרה ארבעה מועמדים במרוץ לרושת המפלגה - ח"כ תמר זנדברג, אבי בוסקילה, אבי דבוש ואימרי קלמן.

 יום חמישי

הזוכה בפרס ישראל לתקשורת

רון בן ישי, העיתונאי והפרשן לענייני צבא וביטחון של ynet, הוא הזוכה בפרס ישראל לתקשורת לשנת תשע"ח. הוא סיקר בין היתר את מלחמת לבנון הראשונה, העניק טיפול לפצועים במלחמת יום כיפור וכן זכה בצל"ש הרמטכ"ל. את הפרס יקבל בן ישי במוצאי יום העצמאות. נשיא המדינה בירך אותו על זכייתו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מאום כתף שבסיני ועד שדות הקטל של קוסובו - אין מקום שנפקד ממסעותיו של חתן פרס ישראל הטרי לתקשורת, רון בן ישי. קו האש אינו זר לרון, שהשתתף בכל מלחמות ישראל, תחילה כלוחם ולאחר מכן ככתב ביטחוני מהולל שאף נפצע לא פעם במהלך עבודתו. ברכות לך ולמשפחתך רון יקר".

רון בן ישי, זוכה פרס ישראל לתקשורת © מוטי קמחי

 

תגובות