מתוסכלת: "נכשלתי בטסט הראשון" . צילום: Fotolia. אילוסטרציה

מתוסכלת: "נכשלתי בטסט הראשון"

אין נער שלא מחכה לרגע המיוחל, שבו הוא יעבור טסט ויחזיק בידיו רישיון נהיגה משלו, שיאפשר לו להיות עצמאי. אך מה עושים במקרה שנכשלים בטסט, לאחר שנה שלמה של לימודי נהיגה?

מספר רב של בני נוער מתחילים ללמוד נהיגה במקביל ללימודים בבית הספר, וחלקם אף מסיים את לימודי הנהיגה ומקבל רישיון כבר לפני סיום הלימודים. אבל, ישנם אף בני נוער, אשר לא מצליחים לעבור את מבחני הנהיגה בהצלחה ונותרים ללא רישיון בזמן שחבריהם לספסל הלימודים מרגישים עצמאיים מתמיד. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

גם נערה בת 17 וחצי, אשר בחרה לפנות לגולשי אתר askpeople ולשתף אותם בתחושותיה, נמנית עם אלו שנכשלו בטסט הראשון שלהם וחשה חסרת אונים על המצב בו היא שרויה. "היום היה לי טסט ונכשלתי אחרי שניה, אני באמת כבר כל כך מתוסכלת".

© צילום מסך

לדבריה, היא למדה נהיגה כבר במשך למעלה מ-60 שיעורים ובכל זאת נכשלה עם תחילת הטסט. עובדה זו, מעוררת בה תסכול עמוק ורק המחשבה על כך שהיא תאלץ להמתין יותר מחודשיים עד הטסט הבא, משאירה אותה חסרת אונים לנוכח המצב. "אני מרגישה שזה בחיים לא הולך להיגמר. אני מאוד מתוסכלת מזה שהטסט הבא כנראה יהיה בעוד יותר מחודשיים. אני רואה בנות שהתחילו הרבה אחריי ללמוד והיום יש להן כבר רישיון. זה מרגיש זוועה לדעת שאת מאחור ככה למרות שהתחלת ראשונה", היא כותבת.

כמובן שגולשי האתר הזדהו עם הנערה ובאו לעזרתה. "אני כל כך מבינה אותך. עשיתי טסט ראשון ונפלתי על טעות שטותית. אני מאמינה שטסט הבא את תעברי, כי את תהיי יותר מאומנת", כתבה אחת מהן. מלבדה, גולשים נוספים שלחו לנערה תמיכה מרחוק. 

© צילום מסך
אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שלכל אחד מאיתנו יש את הקצב שלו. אל תשוו את עצמכם לאחרים הן בנהיגה והן בחיים בכלל. 

 

תגובות