אמ;לק: דיסנילנד בדרך לישראל. צילום: gettyimages

אמ;לק: דיסנילנד בדרך לישראל

חברת הכנסת שמקימה מפלגה חדשה, ההכנות לקראת יום העצמאות ודיסנילנד בדרך לישראל. קבלו את האירועים הכי חשובים ומעניינים, שהתרחשו השבוע כדי שתוכלו להישאר מעודכנים גם אם לא הספקתם להציץ בעיתון ולצפות במהדורות החדשות

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה לנו השבוע? רציתם לדעת יותר, אך הייתם עסוקים בלימודים? בדיוק בשביל זה, הבאנו לכם גם השבוע את כל העדכונים שאסור לכם להחמיץ.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון

פיגוע דריסה בעכו

חמישה בני אדם וביניהם אף שני חיילים בשנות ה-20 לחייהם, נפגעו במהלך אירוע דריסה בעכו. הם נפגעו בשתי זירות שונות ופונו לבית החולים בנהריה על ידי צוותי מד"א. מחקירת המשטרה, עלה כי מדובר בפיגוע דריסה על רקע לאומני. 

יום שני

ראש הממשלה בבית הלבן

כחלק מביקור ראש הממשלה, בנימין נתניהו בארצות הבית, נפגש נתניהו עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. לאחר שטראמפ הצהיר לאחרונה כי השגרירות האמריקנית תעבור לירושלים כבר ב-14 במאי, הוא אמר בין היתר בפגישה  כי "ייתכן שאגיע לישראל לרגל פתיחת השגרירות בירושלים".

דרבי חיפאי מוחץ 

המשחק בין הפועל חיפה למכבי חיפה הסתיים בניצחון מוחץ, 3:0 להפועל וזאת על אף שלא הציגה יכולות מרשימות למדי. זהו היה הדרבי החיפאי האחרון לעונה זו, ה-25 בליגת העל. אנחנו כבר סקרנים לראות מה יקרה בעונה הבאה.

 יום שלישי

המפלגה החדשה שעומדת לקום

חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, שמכהנת בשלב זה כחברת כנסת יחידה, לאחר שהודיעה על פרישתה ממפלגת ישראל ביתנו במרץ אשתקד, הכריזה על הקמת מפלגה חדשה בראשותה. לדבריה, המפלגה תעסוק בפריפריה ותעמיד במרכז את יחסי הון שלטון.

פארק הדיסנילנד מגיע לישראל

אם הכל יילך כמתוכנן, ב-2023 תוכלו גם אתם להגיע לדימונה ולהשתעשע בפארק דיסנילנד יהודי. הפרייקט מתוכנן להעלות לא פחות מ-400 מיליון ש"ח. בפארק צפויים להיות בין היתר מתקנים כמו סולם יעקב ורכבת הרים הנוסעת בין ספרים. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל מערכת פרוגי לא יכולה להתאפק!

 יום רביעי

נערכים לחגיגות ה-70

ההכנות לקראת יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל שיצויינו בחודש הבא נמשכות, כאשר השבוע פורסם כי את השיר הללויה תשיר עדן בן זקן לבד. אולם, לאחר מספר שעות, הודיע משרד התרבות שמארגן את הטקס כי את השיר יבצעו בן זקן והמבצעת במקור, גלי עטרי. שרת התרבות והספורט, מירי רגב, אמרה כי "בטוחה כי הביצוע החדש, על מנעד צליליו וההרמוניה הקולית שהוא יוצר, ירגשו את המוני בית ישראל".

עדן בן זקן
עדן בן זקן © צילום מסך מאינסטגרם

 יום חמישי

Girl Power

כמו בכל שנה גם השנה צוין יום האישה בשמונה במרץ בעולם כולו וכן גם בישראל. לעומת מדינות אחרות, בספרד יום האישה הפך ליום של מחאות ב-200 מוקדים במדינה. המחאות נערכו על רקע של אפליה מגדרית, כאשר המארגנים הכריזו כי הם "רוצים חברה נקיה מסקסיזם".

 יום שישי

איש הספורט והשדר הלך לעולמו

איש הספורט והשדר, משה קשטן הלך לעולמו בגיל 97. קשטן היה אחד מהשדרים הראשונים של "שירים ושערים" בקול ישראל. הוא ניחן בזיכרון טוב ביותר, שאפשר לו לזכור תוצאות מיוחדות ושערים גם לאחר עשרות שונים. יהי זכרו ברוך.

 

 

 

תגיות
תגובות