חרושת השמועות וההלם: תעלומת מות הילד בן ה-10 מיבנה. צילום: fotolia

חרושת השמועות וההלם: תעלומת מות הילד בן ה-10 מיבנה

האירוע הטרגי שהוביל למותו של הילד שנפל ממרפסת ביתו מעסיק רבות את המורים והתלמידים בעיר. המשטרה מכחישה את השמועות על חרם שהוביל להתאבדות, אך גורם בהנהגת הורים הטיל ספק בדברים: "העיר מוכה בתדהמה"

עשרות בני אדם הגיעו אתמול (רביעי) לביתו של הילד שנהרג בנפילה מהמרפסת בקומה השישית ביבנה, בניסיון לנחם ולו בקצת את המשפחה ההמומה. חרושת השמועות סביב נסיבות מותו של הילד, ששמו ותמונתו עדיין לא הותרו לפרסום מצד המשפחה, הייתה גדולה ובלתי פוסקת - החל מחרמות בכיתה וכלה במכתב שהותיר להוריו. עד כה, כל הטענות הוכחשו נמרצות על-ידי בית הספר, המשטרה ועיריית יבנה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 

אילוסטרציה
אילוסטרציה © צילום: Fotolia

מנגד, גורם בהנהגת הורים בעיר סיפר כי יש טענות ולפיהן אחד מהתלמידים בכיתתו של הילד שנהרג התעלל בו - וחלק מהתלמידים קראו לו אתמול "רוצח" בתגובה לאירוע הקשה.

"זה הגיע למצב שהוא כבר לא היה יכול להישאר בבית הספר", אמר הגורם. "הילד שנהרג היה מדהים, חברותי ומוקף בחברים, לכן כל סיפור החרם נשמע קצת מוזר. מצד שני, אנחנו חוששים שהיה כאן משהו בעבר".

הגורם הדגיש כי לצד ההתעללות מצד ילד מסוים בכיתה, נבדקים גם כיוונים נוספים, ונבחנת האפשרות שהוא לא היה לבד בביתו כשנפל מהמרפסת. "כל בתי הספר בעיר פתחו היום את הלימודים בשיחות על הסיפור, וזה עוד לפני שנודע לנו שהוא נפטר. העיר מוכה בתדהמה ובהלם. אם ילד בן עשר אכן שם קץ לחייו, זה בלתי נתפס".

אתמול בבוקר, במרחק של קילומטר וחצי בלבד משם, הגיעו תלמידי בית הספר שבו למד עם הוריהם ושוחחו עם הפסיכולוגים והעובדים הסוציאליים של העירייה שעברו בין הכיתות והסבירו על שקרה.

תגובות