הטרגדיה באשדוד: נער בן 12 נפל אמש אל מותו. אילוסטרציה: adobestock

הטרגדיה באשדוד: נער בן 12 נפל אמש אל מותו

אמש, מקס אדלשטיין, נער בן 12 ותלמיד כיתה ז' מאשדוד, נפל מגובה רב ופונה אל בית החולים "אסתוא" בעיר במצב אנוש שם לאחר מאמצים רבים להצילו, נקבע מותו

אסון באשדוד: מקס אדלשטיין, בן 12, נפל אמש מגובה רב בבניין מגורים באשדוד. הילד פונה לבית החולים אסותא בעיר כשמצבו אנוש, ושם נקבע מותו. כוחות משטרה הגיעו למקום. "בן אהוב שלנו שכבר אין לנו, שמור עלינו מלמעלה", כתב אביו בפייסבוק. הילד היה בבית עם אמו ועם אחיו הקטן, בן ה-6. אחותו הגדולה הייתה אצל חבר במקום סמוך. אמה התקשרה אליה מיד עם נפילת אחיה והיא רצה למקום ומצאה את אחיה כשהוא במצב אנוש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כרגע לא ידועה סיבת המוות. המשטרה חוקרת כיוונים למה שהוביל לאסון הנוראי הזה. הדיווח על המקרה באשדוד התקבל אתמול בשעה 18:23 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש. חובשים ופרמדיקים החלו להעניק טיפול ראשוני לילד ופינו אותו לבית החולים אסותא תוך כדי פעולות החייאה, כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית. חובש רפואת חירום במד"א, ספיר אכסלרוד, סיפר: "בחצר בניין המגורים ראינו ילד כבן 12 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי". כאמור, בבית החולים נקבע מותו של הילד.

מעיריית אשדוד נמסר כי היא "משתתפת בצערה העמוק של המשפחה על מות בנה בן ה-12. מרגע קבלת ההודעה פעלו עובדי הרווחה לליווי וסיוע. הערב התקיימו התייעצויות לקראת פתיחת יום הלימודים מחר וקיום שיחות עם תלמידי בית הספר בשיתוף השירות הפסיכולוגי העירוני. העירייה תמשיך ללוות את המשפחה ככל שיידרש".

 
תגובות