אמ;לק: בהלת הקורונה היא טירוף עולמי. צילום: adobestock

אמ;לק: בהלת הקורונה היא טירוף עולמי

סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר, כדי שגם השבוע תוכלו להישאר הכי מעודכנים שיש!

אחרי שבוע עמוס במיוחד וגדוש בכותרות, הגיע סוף השבוע ויחד איתו הפינה השבועית שלנו. אז אם הסתבכתם מרוב כמות האירועים וההכרזות שיצאו השבוע, אין לכם מה לדאוג, כי בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון, 8.3.2020

יום האישה שמח!

ביום ראשון האחרון ציינו ברחבי הארץ והעולם את יום האישה, שמסמל את החוזק והכוח הנשי והתמרורים והרמזורים ברחבי הארץ זכו לגרסא נשית, וואלה? התרשמנו מאוד!

© Fotolia

מגשימה חלום?

שוטרים עצרו קשישה בבית אבות הנמצא בצפון קרוליינה, ביום הולדתה כדי להגשים לה את משאלתה, להיכנס לכלא. היא בילתה בתא מעצר וקיבלה סרבל כתום: "אני בכלא!".

יום שני, 9.3.2020

מתנגדים:

גנץ ובכירי מפלגת "כחול-לבן", דוחפים לכיוון של הקמת ממשלת אחדות בשתי פעימות, שראשיתה בהקמת ממשלת מיעוט בתמיכה חיצונית של הרשימה המשותפת, אך שני הסמנים הימנים של המפלגה, חברי הכנסת, יועז הנדל וצבי האוזר, מסרבים להצביע בעדה.

בהלת הקורונה:

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז, כל ישראלי ששב מחו"ל יכנס לבידוד של 14 ימים. כאמור ההחלטה אינה רטרו אקטיבית וחלה רק על מי שחזר מחו"ל מהשעה 20:00 ביום שני.

© פרטי

יום שלישי, 10.3.2020

בשורות טובות!

שני הישראלים הראשונים שחלו בקורונה, בספינת הקורונה ביפן, עודד ורוחל'ה עופרים, החלימו ושוחררו מבית החולים, חזרה אלינו הבייתה, בישראל

אומרת לא:

חברת הכנסת, אורלי לוי- אבוקביס, מטעם מפלגת מרץ מכריזה שלא תתמוך בממשלת מיעוט עם בל"ד ותעזוב את מפלתגה.

אמאל'ה!

כנופיית שודדים עם רובים ואקדחים הגיעה בשתי מכוניות לשדה התעופה בסנטיאגו. הם איימו על השומרים וגנבו מיליוני דולרים מרכב משוריין. "כשהם נכנסו פנימה הם איימו על השומרים ואז יצאו עם הכסף", אמר אוסקר פיגרואה, קולונל במשטרה. פייר? מלחיץ.

© adobe stock

יום רביעי, 11.3.2020

אסירים מבודדים:

בשירות בתי הסוהר הודיעו כי הוחלט על יישום תוכנית פינוי מתקן "סהרונים" שבדרום והכשרתו לקליטה של כלואים נשאי קורונה. עוד נמסר כי הוכשרו אגפים בכל אחד משלוש מחוזות הפיקוד בשב"ס שייתנו מענה לקליטת עצורים שחשודים כחולים, כאמור, הפינוי החל יום למחרת, בחמישי.

זה רשמי - הקורונה היא מגפה עולמית:

ארגון הבריאות העולמי הכריז על נגיף הקורונה כעל מגפה עולמית. ונכון ליום רביעי האחרון,הגיע הנגיף ל-114 מדינות ברחבי העולם. יותר מ - 118 אלף נדבקו, ולמעלה מ - 4,000 מתו.

 

© adobestock
 

יום חמישי, 12.3.2020

משביתים את הלימודים:

נתניהו וליצמן מודיעים על השבתת הלימודים ברחבי הארץ. מערכת החינוך מעריכים כי הלימודים יושבתו עד חג הפסח, לכל הפחות, בשל התפשטות הנגיף.

© צילום: adobestock

מזעזע:

כוחות גדולים של המשטרה מחפשים קצה חוט שיוביל אותם לגבר שהתחזה לנהג מונית ואנס צעירה בשנות ה-20 לחייה בתל אביב. לפי החשד, הגבר החשוד בפרשה, אסף אתמול את הצעירה מנמל תל אביב, וכשהגיע לפינת הרחובות מנחם בגין והמסגר, סטה לרחוב צדדי, תקף אותה באלימות ובאכזריות קשה ונמלט מהמקום בלעדיה.

יום שישי, 13.3.2020

סופה של תקופה:

45 שנה לאחר שייסד יחד עם פול אלן את חברת מייקרוספט, ביל גייטס, עוזב את מועצת המנהלים של החברת הענק, ומעתה יתמקד בפילנתרופיה. בנוסף, גייטס יעזוב את תפקידו גם במועצת המנהלים של חברת ברקשייר האתוואי. 

© Jack Taylor/gettyimages_IL

מזג האוויר ברחבי הארץ משתולל:

בעקבות הסופה שהתחוללה ביומיים האחרונים, והייתה בשיאה ביום שישי, עצים ועמודי חשמל ברחבי הארץ קרסו, השיטפונות בדרום חזרו, הפסקות חשמל התרחשו ברחבי הארץ וחופים באילת נהרסו לגמרי.

החופים באילת © צילום: ניקיטה טרחוב

יום שבת, 14.3.2020

צה"ל מוציא פקודה חדשה:

כל המשרתים יחזרו מחר לבסיסים, הודעה ללוחמים להיערכות בהתאם כיוון שישארו לחודש הקרוב בלי שום חזרה הביתה.

© קרדיט: דובר צה"ל
תגובות