בית ספר שלם הוכנס לבידוד בעקבות חולה קורונה בכיתה ג'. צילום: אילוסטרציה - Adobestock

בית ספר שלם הוכנס לבידוד בעקבות חולה קורונה בכיתה ג'

לאחר הידבקות תלמיד כיתה ג' מאזור המרכז, בית ספר שלם נשלח לבידוד ביתי עד לשבוע הבא. כל הפרטים

בעקבות הידבקותו של תלמיד כיתה ג' בנגיף הקורונה לאחר שחזר מחו"ל, משרד הבריאות החליט לשלוח לבידוד ביתי את כלל תלמידי בית הספר "יוספטל" שבמועצה המקומית אזור.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כזכור, רק בשבוע שעבר הושבתו שכבות שלמות בבתי ספר לאחר הידבקותם של תלמיד כיתה ט' וסגנית מנהלת בית ספר. הפעם, כאמור, מדובר בכלל תלמידי בית הספר היסודי שישלחו לבידוד עד ליום רביעי הבא.

אילנית ג'ורג'י נימני, מנהלת בית הספר "יוספטל" פנתה מכתב להורי בית הספר: "בעקבות הידיעה מאתמול בערב על הידבקותו בנגיף הקורונה של תלמיד כיתה ג' מבית הספר, קיבלנו כעת הנחייה מעודכנת ממשרד הבריאות והיא - כניסה של כלל התלמידים לבידוד ביתי מעתה ועד ה-18 במרץ (כולל) כאמצעי זהירות למניעת הדבקה. מבקשים להדגיש שהמשפחה התנהלה על פי ההנחיות מרגע חזרת התלמיד מחו"ל". בנוסף, הוסיפה המנהלת כי: "בית הספר נערך ללמידה מקוונת, בקרוב יפורסמו פרטים נוספים".

כיתה ריקה. אילוסטרציה
כיתה ריקה. אילוסטרציה © צילום: Gettyimages.IL

רק השבוע פורסם כי בעקבות התשפטות הקורונה ושוהי הבידוד, משרד החינוך בוחן אופציה לביטול בחינות הבגרות והעברת סמכויות הציונים לבית הספר עצמו. עוד ציין כי "במטה משרד החינוך, מכינים את המערכת להתמודדות עם כל התרחישים האפשריים ומקווים לטוב". בתוך כך, ישנם גם סימני שאלה סביב קיום בחינות הבגרות של עונת הקיץ שצפויות לצאת לדרך בראשית חודש מאי. עם זאת, עד כה לא התקבלה החלטה בנושא.

נמצאים בבידוד? כך תלמדו גם מהבית בצורה הטובה ביותר

תגובות