אמ;לק: השמיים נפתחים וברצלונה מובסת. fotolia

אמ;לק: השמיים נפתחים וברצלונה מובסת

סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר כדי שגם השבוע תישארו הכי מעודכנים שיש!

הייתם עסוקים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בארץ ובעולם? אל דאגה! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר גם השבוע על מנת שתישארו הכי מעודכנים שיש גם בשבועות עמוסים כמו אלה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון, 9.8.2020

90% מהמענקים כבר הועברו לאזרחים:
הביטוח הלאומי מסר כי תשעים אחוז מהמענקים אותם הבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו לאזרחי ישראל כבר הועברו לאזרחים, כ800 אלף אזרחים עדיין לא קיבלו את המענק אך זאת בעיקר בגלל שעדיין לא עדכנו את פרטי החשבון שלהם בביטוח לאומי.

מרים פרץ מדברת על תפיסת המחבל:
מרים פרץ סיפרה על תחושותיה בנוגע לתפיסת המחבל אשר היה מעורב בפיגוע לפני עשר שנים בו נהרג בנה אלירז לדבריה "זהו יום של גאווה כי יש בו זיכרון, לא שכחו את אלירז הוא לא רק רשום בנייר הוא חתום בלבבות והאויב צריך לדעת שגם אם יעברו עשר שנים אנחנו נגיע אליו".

© מוטי קמחי

יום שני, 10.8.2020

סך הנדבקים עלה:
משרד הבריאות הודיע כי סך הנדבקים בישראל עלה ל540, 83 מתוכם החולים הפעילים הוא 23,998 ומספר המתים הוא 606 יחד עם עליה זו מספר הבדיקות ירד מה שכנראה אומר שמספר הנדבקים גדול הרבה יותר שזהו נתון מדאיג למדי.

שנת הלימודים תיפתח במועדה:
שר החינוך יואב גלנט מסר כי שנת הלימודים תיפתח באחד בספטמבר כמתוכנן למרות הקשיים הרבים הצפויים בשל הקושי אותו העלו הסתדרות המורים בדבר הקושי בשמירה על ההנחיות בין כותלי בית הספר מרובי התלמידים כל זאת לצד מספר חולי הקורונה ההולך וגדל.

© adobestock

יום שלישי, 11.8.2020

הדבקה בניו זילנד לאחר 102 ימים:
ניו זילנד עשתה את הבלתי יאומן והצליחה לנקות את המדינה מקורונה, מצב אותו הצליחה לשמר למשך 102 יום בדיוק עד שארבעה מקרי קורונה חדשים בבית אחד בעיר אוקלנד ממקור לא ידוע על כן הכריזה ראשת הממשלה על סגר באותה העיר.

חברות התעופה מודיעות כי לא יוכלו להחזיר את הכסף:
חברות התעופה הודיעו בדיון בוועדת הכלכלה כי ללא מתווה לפתיחת השמיים או סיוע הם לא יוכלו להחזיר את הכסף לנוסעים שטיסתם בוטלה בעקבות הקורונה, חברות התעופה אל-על וארקיע טוענות שמצבן הכלכלי רחוק מזה המאפשר להם לתת החזר כלכלי לנוסעיהם.

© פרטי

יום רביעי, 12.8.2020

בני גנץ נכנס לניתוח:

בני גנץ, שר הביטחון וראש הממשלה החלופי, עבר ניתוח בגבו מפגיעה שנגרמה לו במהלך שירותיו בצבא. גנץ התאשפז בבית החולים שיבא בתל השומר ביום שלישי ועבר ניתוח ביום רביעי. הממשלה אישרה במשאל טלפוני שמחליפו של גנץ לשר הביטחון בשעת הניתוח וההתאוששות יהיה השר מיכאל ביטון. נאחל לו בריאות רבה וחזרה מלאה לשגרה!

יום חמישי, 13.8.2020

תביעת אימו של הילד בן 8 שנעצר ונכנס לכלא בפלורידה:

לפני כשנתיים ב-12 בדצמבר 2018, נעצר ונכלא ילד בן 8 בבית ספרו היסודי. המשפט של הילד נערך כ- 9 חודשים. בעקבות ההתעללות הנפשית הקשה שעבר הילד, מורים רבים בבית הספר העידו כי הילד התגלה עם הפרעות נפשיות כמו: בעיות קשב וריכוז, מתח, חדרה, היפראקטיביות. אימו של הילד החליטה להפסיק לשתוק, וביום חמישי האחרון הגישה תלונה כנגד המשטרה אשר הילד עבר התעללות ישירה והחזקת ילד בכוח (פגיעה ישירה בזכויות האזרח). המשטרה נקראה לאירוע בשל דיווח של מורה כי הילד הכה מורה בחזה כיוון שסירב לצאת איתה להליכה כאשר היא נגעה בו פיזית. אימו של הילד טובעת את המשטרה בעקבות הנזק הנפשי שעוררה המשטרה ובית הספר.

השמיים נפתחים:

השרה מירי רגב פרסמה במסיבת העיתונאים שקרתה ביום חמישי שכבר משבוע הבא נוכל לטוס אל המדינות: יוון, קרואטיה ובולגריה. על כל הטסים אל המדינות האלו תחול חובת בידוד. קבינט הקורונה ביטל בנוסף את חובת הבידוד מהמדינות ה"ירוקות". חלק ממדינות אירופה אישרו הגעת ישראלים ללא חובת בידוד, בשבוע הבא הממשלה תדון במדינות הבאות שישראלים יוכלו לטוס אליהם בקרוב. רשימת היעדים כרגע שישראלים יכולים לטוס אליה עדיין לא ברורה, אך הממשלה מנסה לקדם את הכלכלה בתחום התעופה והתיירות. נקווה שבקרוב מאד נוכל לחזור לטוס.

יום שישי, 14.8.2020

נפילתה של ברצלונה:

זוהי בהחלט תוצאה שלא ציפינו לה. אחת מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם - ברצלונה הפסידה לבאיירן מינכן 8 -2 ברבע הגמר של ליגת הצ'מפיונס וסיימה את דרכה בליגה - בתבוסה כואבת במיוחד.

© fotolia
תגיות
תגובות