אמ;לק: טראמפ ממשיך להילחם והתיירות בישראל חוזרת.

אמ;לק: טראמפ ממשיך להילחם והתיירות בישראל חוזרת

סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר כדי שגם השבוע תישארו הכי מעודכנים שיש!

הייתם עסוקים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בארץ ובעולם? אל דאגה! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר גם השבוע על מנת שתישארו הכי מעודכנים שיש גם בשבועות עמוסים כמו אלה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון, 8.11.2020

הכלב המאומץ של ביידן, יהפוך לכלב החילוץ הראשון בבית הלבן:

אחרי 4 שנים שבהם לא נכנסו לכלבים לבית הלבן, הנשיא החדש ג'ו ביידן ייכנס לבית הלבן עם שני כלבים מסוג רועה גרמני ששמם מג'ור וצ'אמפ. שני הכלבים הנכנסים הינם הכלבים של ביידן שאימץ לפני מספר שנים. למעשה, דונלד טראמפ היה הנשיא הראשון שנכנס לבית הלבן ללא חיית מחמד.

בפעם השלישית ברציפות: נועה קירל זכתה בטקס MTV אירופה

בטקס ה-EMA, טקס פרסי המוזיקה של MTV, זכתה נועה קירל בפעם השלישית ברציפות בפרס ''האמן הישראלי הטוב ביותר''. קירל העפילה על שאר המתמודדים בקטגוריה ובהם- האחיות כרקוקלי, נורוז ובוי אצ'י, עדן חסון ונגה ארז. קירל בתגובה לזכייה: ''תודה רבה שבחרתם בי בפעם השלישית ברציפות. אני מאחלת לכולנו שנה בריאה ובטוחה, מלאה במוזיקה ובזכרונות טובים''.

© באדיבות Noa Kirel Beauty

 יום שני.9.11.2020

חשד: שני נערים בני 15 מהנגב ביצעו עבירות מין בילדה בת 10:

לפי החשד, הנערים יצרו עימה קשר באמצעות אפליקציית הטיק טוק, שבה הם דיברו ולאחר מכן באינסטגרם. הנערים קבעו להיפגש איתה בעיר מגורייה וככל הנראה, קבעו בגינה ציבורית ששם בוצעו העבירות מין.בת ה10 שוחחה איתם תחילה, ואמה של הילדה ראתה שיש משהו חשוד וביקה מביתה להסתכל במכשירה. האם הגישה תלונה והילדה נשלחה לחוקרת ילדים. שני הנערים נעצרו.

חמאס גייס נערים לביצוע פיגועים בגדה:

לפי השב''כ, שני נערים פלסטיניים ניהלו קשר עם החמאס דרך רשתות חברתיות. התכנון שלהם היה לבצע פיגועים ולחטוף ישראלי. במהלך חקירתם של הנערים לשב''כ מתברר כי היו אמורים לקבל נשק, תחמושת, מדים, וכסף על מנת לבצע פיגועים ביהודה ושומרון. 

יום שלישי, 10.11.2020

מזג אוויר סוער בכרתים:

באי כרתים שביוון מזג האוויר סוער במיוחד. ירדו גשמים כבדים שגרמו להצפות ברחובות ובבתים, בנוסף נגרמו נזקים לכבישים ולמכוניות. גורמים בממשלה האזורית הודיעו כי הנזקים הגדולים נעשו בעיירות ובכפרים הקטנים, שחלק מהתושבים נאלצו לשבת על גגות ביתם על מנת לתפוס מחסה. באזורים המוצפים בתי הספר נסגרו והתושבים נאלצו להישאר בביתם. 

מצפה רמון: צעירה נשענה על סורגי החלון בביתה ונפלה אל מותה

הצעירה בת ה-23 נפלה אל מותה כשנשענה על סורגי חלון ביתה שהתנתקו ממקומם מהקומה השלישית. במד''א אמרו: "כשהגענו למקום ראינו את הצעירה שוכבת בסמוך לבניין המגורים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב-מערכתית קשה. סיפרו לנו שהיא נשענה על סורגים ונפלה מגובה של כ-10 מטרים. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות שבסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

יום רביעי, 11.11.2020

אבל כבד בעדה האתיופית:

אבל כבד ירד על העדה האתיופית, לאחר שהקס הדנה טקויה בן ה-98 נפטר כיממה לאחר שאשתו, אלמיטו ברהנו בת ה-94, מתה מקורונה. השניים היו נשואים 80 שנה ובשנים האחרונו התגוררו בעיר בית שמש.
הקס הדנה טקויה היה "ליקה כהנת", הסמכות הדתית העליונה של יהודי אתיופיה. הוא עלה לישראל עם משפחתו ב-1984 ופעל להכרה ביהדות הקהילה ובשנים האחרונות להעלאת בני הפלאשמורה. בן 98 היה במותו ואלמיטו - בת 94.

על אף ההפסד בבחירות - טראמפ ממשיך להילחם:

נראה כי אף על פי שתוצאות הבחירות בארצות הברית כבר ידועות, במטה טראמפ ממשיכים להילחם על התוצאות והגישו תביעה לפיה בוצעו הונאה וזיופים בבחירות במדינת מישיגן. במקביל ג'ורג'יה הודיעה על ספירה חוזרת של הקולות במדינה, לאור הפער לטובת ג'ו ביידן - פער קטן כל כך, שמצריך לפי החוק ספירה חוזרת של מיליוני קולות. למרות זאת, נראה שגם מהפך בג'ורג'יה לא יעניק לטראמפ קדנציה נוספת והוא זקוק להרבה יותר ממהפך אחד.

אושרה פתיחת המלונות בים המלח ובאילת בהתניית בדיקות קורונה מהירות:

החוק להכרזת "איי תיירות ירוקים" אושר על מנת לאפשר את פתיחת המלונות באילת ובים המלח. למרות זאת, בתי המלון לא יפתחו מיידית, אלא יותנו בבדיקות קורונה מהירות. זהו החוק של ח"כ איתן גינזבורג ממפלגת "כחול לבן" וחברי כנסת נוספים אשר אושר בקריאה שנייה ושלישית ובתמיכת 26 ח"כים. ההצעה קובעת לממשלה ינתן האישור להכריז רק על אילת ואזור ים המלח כ"איי תיירות" ולא על אזורים נוספים, כפי שנכתב בהצעה המקורית. הממשלה נענתה לדרישת ועדת חוקה והיא תחויב לשקול הקלות שיאפשרו פתיחת מסעדות, אטרקציות ועסקי תיירות במקום פתיחתם של מלונות בלבד וכך לאפשר למשק "לחזור לחיים".

יום חמישי, 12.11.2020

אותרה גופת החייל הנעדר שגיא בן דוד:

לאחר יומיים של חיפושים איתרו כוחות צה"ל ומשטרת ישראל את גופתו של החייל הנעדר שגיא בן דוד. משטרת ישראל והמשטרה הצבאית חוקרות את נסיבות האירוע, וכנראה הן לא לאומניות או פליליות. לפי העולה מן החקירה, בן דוד ז"ל אשר שירת בבסיס ענתות הסמוך לירושלים, ושם נראה לאחרונה. ככל הנראה הוא ניתק את הטלפון הנייד שלו עם יציאתו מהבסיס. יהי זכרו ברוך.

 יום שישי, 13.9.2020

הלך לעולמו הרוצח הסדרתי:

רוצח סדרתי בריטי אשר כונה "המרטש מיורקשייר" נפטר מקורונה בגיל 74 זאת לאחר שהטיל את אימתו במשך חמש שנים שבהן דקר והכה 20 נשים ונערות ורצח 13 מהו בין השנים 1975-1989 הוא נתפס ב1981 ונע לחלופין בין בית הכלא לבית חולים פסיכיאטרי

נדחתה ההחלטה מתי יוחזרו הלימודים:

קבינט הקורונה החליט פעם נוספת שלא להחליט בעניין החזרה ללימודים לתלמידי היסודי וכיתות י"א-י"ב, הדיון בקשר לחזרה של החטיבות אפילו לא נמצא על שולחן הדיונים. כל דחיות אלו קיימות למרות שהמחאה שעולה מתלמידים ומורים להחזיר את הלימודים הפרונטליים

יום שבת, 14.11.2020 

ההפגנות נגד נתניהו ממשיכות:

זהו השבוע ה22 למחאות נגד ראש הממשלה והן מתקיימות בתל אביב, ירושלים, ובביתו של ראש הממשלה בקיסריה.
בהפגנה שנערכה סמוך לרמת השרון אישה נפגעה ברכבה מאבן שהושלכה לעברה באופן דומה נפגע מפגין בטירת כרמל מפחית שה…

תגובות