הימים הבינלאומיים הכי מוזרים שמצאנו. AdobeStock

הימים הבינלאומיים הכי מוזרים שמצאנו

מדי פעם אנחנו שומעים על יום הכלב הבינלאומי או יום הפסטה או השוקולד. אבל האם ידעתם שכמעט כל יום הוא יום בינלאומי לציון משהו? אספנו לכם את הימים המוזרים ביותר...

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ה''תמציא שם למחשב שלך''

תאריך: 20 בנובמבר

אין ספק שאנחנו משתמשים במחשב כמעט בכל יום, בין אם זה שיעורים בזום או משחקי מחשב. אנשים תהו לעצמם, אם הם משתמשים במחשב לעיתים קרובות מאוד, אז למה שלא נקרא לא בשם? לכן ה-20 בנובמבר, מוקדש יום שלם לבחירת השם הגורלי הזה. יש כאלו שלוקחים את זה רחוק ומגייסים את המשפחה והחברים לעזרה. טוב, הרי מישהו צריך לוודא שלא יהיו שמות כפולים, נכון? המלצה שלנו - תבחרו למחשב שם מיוחד. לשלנו קוראים באלתזור!

היי בלתאזור!
היי בלתאזור! © AdobeStock

יום ש''תגשים את החלום שלך'' 

תאריך: 13 בינואר

לכל אחד מאיתנו יש חלומות שהוא רוצ להגשים. לפעמים הם מתגשמים, אך לפעמים הם נשארים בגדר חלום. ב-13 בינואר, החלומות שנשארו בגדר חלום יכולים לחזור לתמונה ובגדול! בתאריך הזה תוכלו להקדיש יום שלם לחלומות שלכם וליצור לעצמכם תוכנית למימוש החלום. אמנם ההתחלה לא תהיה פשוטה, אך עצם זה שתתחילו בתוכנית התחלתית, ייתן לכם כוח להגשמת החלום! 

יום ה''למדוד את כף הרגל''

תאריך: 23 בינואר

כפות הרגליים שלנו משמשות אותנו להליכה יומיומית, אך האם אי פעם הקדשנו להם יום? ובכן, ב-23 בינואר מוקדש יום שלם לכפות הרגליים. מה עושים ביום הזה? כפי שכתוב בכותרת, נמדוד את כפות הרגליים ואם יהיה מצב עתידי שנצטרך למדוד נעליים ויהיה צורך במידת הנעליים, נהיה ערוכים ומוכנים לזה. טוב, נו, זה גם עוזר לכך מי שרוכש נעליים באינטרנט.

יודעים מה חזק? למדוד כפות רגליים עם אנה זק!
יודעים מה חזק? למדוד כפות רגליים עם אנה זק! © צילום מסך מאינסטגרם annazak12@

יום ה''לאכול מה שתרצו''

תאריך: 11 במאי

בעשור האחרון אנחנו חיים לפי מה שהרשתות החברתיות מראות לנו - חיים בריאים ואנשים רזים. על מנת שנראה יפים ובריאים יותר, אנו משלבים ספורט ותזונה נכונה. יש אנשים שמנסים דיאטות שונות וחיים לפיהם, ולפעמים נהיים ביקורתיים מדי לגבי שגרת התזונה שלהם. רות ותומס רוי, ראו את המרדף אחרי דיאטות שונות והחליטו ליצור יום הפוגה מהדיאטות. בתאריך 11 במאי, תהיה אפשרות לכולם לחרוג משגרת הדיאטות שלהם ולחגוג את היום שבו אפשר לאכול מה שרוצים.  

יום ה''למד לשחות''

תאריך: 16 במאי

בימי הקיץ החמים, אנו נעדיף ללכת למקומות עם מים כמו ים או בריכה. במהלך השנה האחרונה אירעו מקרי טביעה רבים, שנגמרו בחלקם במוות. בתאריך 16 במאי נוצר היום ''למד לשחות'' המקדיש יום שלם לטובת למידת שחייה כדי למנוע מקרי טביעה נוספים. 

 

תגובות