אמ;לק: לינוי אשרם זוכה וגל גדות בסרט חדש. Gettyimages.IL/Dean Mouhtaropoulos

אמ;לק: לינוי אשרם זוכה וגל גדות בסרט חדש

סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר כדי שגם השבוע תישארו הכי מעודכנים שיש!

הייתם עסוקים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בארץ ובעולם? אל דאגה! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר גם השבוע על מנת שתישארו הכי מעודכנים שיש גם בשבועות עמוסים כמו אלה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:


יום ראשון, 29.11.2020

תלמידי התיכונים חוזרים ללימודים

לאחר יותר מחודשיים למידה מרחוק, תלמידי התיכונים חזרו ביום ראשון ללימודים בקפסולות. אל תלמידי התיכונים יצטרפו תלמידי חטיבת הביניים שצפויים לחזור גם הם לספסל הלימודים החל משבוע הבא.

לינוי אשרם זכתה באליפות אירופה

המתעלמת האמנותית לינוי אשרם זכתה במדליית זהב ובאליפות אירופה בקרב רב בתחרות שנערכה בקייב. לינוי היא המתעמלת הראשונה שאינה מגיעה ממוצא רוסי שזוכה באליפות מאז התחרות בשנת 1998. הזכייה של לינוי מגיעה בעיצומן של ההכנות והאימונים לקראת אולימפיאדת 2020 שתערך בקיץ הקרוב בטוקיו – נאחל ללינוי הצלחה ושתמשיך לייצג את ישראל בכבוד!

יום שני, 30.11.2020

יונתן היילו נמצא ללא רוח חיים

גופתו של יונתן היילו, שהרג את האדם שאנס אותו, נמצאה בחוף בנתניה. בשנת 2013 יונתן היילו הורשע ברצח ירון איילין, אסיר משוחרר אשר אנס וסחט אותו. הפרשה זכתה למאבק ציבורי וסיקור תקשורתי גדול, ולאחר מאבק ממושך עונשו הוקל להריגה והוא שוחרר מהכלא לאחר שמונה שנים. לאחר השחרור ובעקבות הפרה של תנאי השחרור שנקבעו לו, הוא חזר לכלא לשנה נוספת. חמישה חודשים לאחר שחרורו הסופי מהכלא, נמצא ללא רוח חיים בחוף הים בנתניה.

השרים החליטו על שינוי מתווה פתיחת הקניונים

לאחר התמונות שפורסמו בסוף השבוע של קניונים הומי אדם ולאור העלייה בנדבקים בקורונה, ועדת השרים לקורונה החליטה על שינוי מתווה הקניונים – הם החליטו להוריד את מספר האנשים המקסימלי שיכולים להיכנס לקניון (בהתאם לגודל הקניון), ולהגדיל את מספר האנשים שיכולים להיכנס לחנות, כדי להימנע מתורים ארוכים וצפופים שמסכנים את כולם.

הוחלט על שינוי המתווה בפתיחת הקניונים
הוחלט על שינוי המתווה בפתיחת הקניונים © shutterstock

נבחרת ישראל בכדורסל העפילה לאליפות אירופה

אחרי הניצחון ההיסטורי של נבחרת ישראל מול נבחרת ספרד, ישראל שוב ניצחה 72:78 על נבחרת פולין. הניצחון העניק לנבחרת ישראל כניסה לאליפות אירופה בכדורסל אשר ממפגישה בין 24 קבוצות הכדורסל הטובות ביותר ביבשת. האליפות תתקיים עוד כשנה חצי, בקיץ 2022.


יום שלישי, 1.12.2020

הטיסה הישראלית הראשונה לדובאי

אחרי חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות בספטמבר האחרון, בשלישי הטיסה הישראלית הראשונה לדובאי יצאה לדרך. חברת התעופה "ישראייר" היא החברה הישראלית הראשונה שטסה לאמירויות, ובימים הקרובים החברות "אל על" ו"ארקיע" צפויות להצטרף אליה. סעודיה, שאיתה אין לנו כרגע הסכם שלום, אישרה למטוסים ישראלים בדרך לדובאי לטוס מעל שמיה, מה שמקצר משמעותית את משך הטיסה – משבע שעות לשלוש שעות!

הטיסה הראשונה לדובאי כבר יצאה לדרך!
הטיסה הראשונה לדובאי כבר יצאה לדרך! © adobestock

זוג הורים מהצפון נעצרו בחשד לרצח ביתם

בשלישי המשטרה עצרה זוג הורים מאזור הצפון בחשד לרצח ביתם בשנת 2005 והשלכת גופתה בניסיון להסתיר את הרצח. מדובר במקרה מזעזע במיוחד, וטרם נחשפו פרטים נוספים לגבי האירוע.

יום רביעי, 2.12.2020

ההצבעה החלה - השיר החדש לאירוויזיון

ההצבעה לאירווויזיון החלה ביום רביעי, לאחר שנבחרו תשעה שירים מתוך 200. השירים נבחרו בידי וועדה מקצועית שמלווה עם גרפיקה ייחודית משלה לכל ביצוע אשר שם נמצאים מילות השיר. לכל גולש יש הזדמנות אחת בלבד לבחור מתוך כל תשעת השירים הללו שני שירים בלבד. לאחר מכן שני השירים שנבחרו, אחד על ידי הקהל ואחד על ידי הוועדה יוצגו בביצוע של עדן אלנה, הזוכה של הכוכב הבא ונציגת ישראל באירוויזיון, ויעמדו שוב להצבעה סופית. לאחר התוצאות נדע מהו השיר הזוכה שייצג את מדינת ישראל באירוויזיון 2021 בהולנד.

יום חמישי, 3.12.2020

גאווה ישראלית - הסרט החדש של גל גדות

נראה שגל גדות לא מפסיקה לעבוד ולבסס את עצמה בתור אחת מהכוכבות הגדולות ביותר בהוליווד. הכוכבת הישראלית לוהקה לסרט חדש בסדרת סרטי אקשן וריגול חדשה העונה לשם "לב של אבן". לפי הדיווחים מעבר לים, גדות תרוויח על השתתפותה בסרט הראשון למעלה מעשרה מיליון דולר.

מתכוננת לסרט הבא שלה
מתכוננת לסרט הבא שלה © Gettyimages.IL/ Dia Dipasupil

יום שישי, 4.12.2020

הפגנה של אוהדי בית"ר ירושלים נגד קנית הקבוצה לרוכש מהאמירויות

בעקבות האישור שניתן לפני כשלושה חודשיים, לפיו, הבעלים של בית"ר, משה חוגג, יטוס לאמירויות לנהל את הרכישה האפשרית של קונים מאבו דאבי. אוהדי בית"ר וארגון "לה פמליה" הפגינו בעת אימון הקבוצה בעזרת שלטים והשתמשו בפרובוקציות אלימות כאשר שרפו כפיות והתפרצו לאימון. כוחות יס"מ נכנסו כדי לפנות את האוהדים . גם בעולם המוסלמי יש התנגדות לקנייה מפני שמי שמסוגל להשקיע בבית"ר עוד עלול להקים שגרירות בירושלים .

בחריין מכחישה את הטענות נגד שר המסחר

לאחר ביקורו של שר התעשייה המסחר והתיירות של ממשלת בחרין, זאיד בין רשיד אל זיאני, התפרסם שממלכת בחרין לא תבחין בין מוצרים של ישראל מיהודה ושומרון לבין ישראל הריבונית. לגוף התקשורת "רויטרס", אמר, "נתייחס לכל המוצרים הישראלים אין לנו שום בעיה עם תיוג או מקור" מקורות בממשלת בחריין אמרו שההצהרה פורשה באופן מוטעה ואף משרדו של השר מחויב לעמדת ממשלת בחריין הבלתי מעוררת, שדבקה בהחלטות האו"ם, הליגה הערבית וארגון שיתוף הפעולה האסלאמי ביחס להתנחלויות הישראליות בגדה המערבית וברמת הגולן הסורית, בכך שאין לרכוש את מוצריהם.

יום שבת, 5.12.2020

רעידת אדמה בין קפריסין לטורקיה

בצהריי היום התרחשה רעידת אדמה שמקורה בין קפריסין לטורקיה כלומר בתוך ים התיכון. עוצמת רעידת האדמה הייתה 5.3 דרגות בסולם ריכטר. לפי המכון הגיאולוגי, מקור רעידת האדמה היה למעלה מ-400 ק"מ מישראל אך עדיין הורגשה היטב בישראל.

מתקפת ההאקרים על חברת "שירביט" לא הסתיים

חברת הביטוח "שירביט" מסרבת לשלם את הכופר שדרשה קבוצת ההאקרים BlackShadow תמורת אי-הדלפת המסמכים. לאחר שהמועד להעברת הכסף בשעה 9:00 עבר בלי שחברת הביטוח שילמה, ההאקרים מילאו את הבטחתם והדליפו מסמכים אישיים נוספים לרשת - כולל מספרי אשראי. זאת חרף העובדה שחברת "שירביט" טענה שנתונים מסוג זה מאובטחים. ההאקרים מאיימים שממחר ימכרו את שאר המידע שברשותם שעדיין לא הדליפו.

ההאקרים מאיימים שזהו סוף החברה
ההאקרים מאיימים שזהו סוף החברה © adobestock
תגובות