עדויות בטיקטוק נגד המורה החשוד בעבירות מין: "תודה לאל שנעצר". מתוך אינסטגרם

עדויות בטיקטוק נגד המורה החשוד בעבירות מין: "תודה לאל שנעצר"

פרסום שמו של המורה מתל אביב החשוד בפגיעה בבת 12 הוביל תלמידות לשעבר לשתף עדויות נוספות על התנהגותו. "נתן לי 'יחס מיוחד' בכיתה ט', תפס לי את הבטן והעיר שהחולצה קצרה מדי", כתבו הנערות. לפני יותר משנה התלוננה אחת האימהות על כך שהתעלם מאיומים על בתה בוואטסאפ

אחרי שהותר לפרסום החשד החמור נגד המורה יותם אוקון (37), שחשוד בביצוע עבירות מין בתלמידה בת 12, הצטברו ברשת הטיקטוק עדויות נוספות על הטרדות והתנהגות בעייתית מצידו כלפי תלמידות קטינות. "המורה שנתן לי 'יחס מיוחד' בכיתה ט' סוף סוף נעצר", כתבה תלמידה בסרטון שפרסמה בטיקטוק, כשברקע הדיווח על מעצרו של אוקון. "אם יש עוד מישהי שהיה לה מקרה איתו, תפני אליי בפרטי באינסטגרם ונלך ביחד להגיש עדות".

בתגובות לסרטון טענו לא מעט כי אוקון התנהג בצורה פוגענית כלפיהן. "כל הפעמים שהוא היה תופס לי את השומן בבטן ומעיר לי שהחולצה שלי קצרה מידי", כתבה אחת. "תודה לאל שהוא נעצר". בתגובה אחרת נכתב "סוף סוף תפסו את הרוקסטאר המפורסם".

"הוא חינך אותי וראיתי הרבה דברים כאלו שקרו, בעיקר עם חברות שלי שהוא נתן להן יחס 'מיוחד' והתנהג מוזר ומטריד", נכתב בתגובה אחרת, ובאחת נוספת נטען: "יש ילדות בשכבה שלי שהקשר שלהן איתו היה נראה מוזר מהצד ומטריד, והיום אני מבינה למה".

© צילום מטיקטוק

עדות נוספת להתנהלות בעייתית מצד אוקון נחשפה לפני יותר משנה, אז אולה קלנדרב טענה שבתה בת ה-12 עוברת חרם אכזרי והתעללות שכללו גם איום על חייה - ואמרה כי מחנך הכיתה בבית הספר היוקרתי בתל אביב שבו למדה התעלם מכך. אותו מחנך, שנמנענו אז מלפרסם את שמו, היה אוקון.

אוקון בן ה-37 היה מורה למדעים ומחנך בשכבה ו' באחד מבתי הספר היוקרתיים בעיר. לפני כשבועיים הוא נעצר לאחר שתלונה בעניין עבירות המין נגד בת ה-12 הוגשה למשטרה. במהלך החקירה, ובעקבות חדירה לטלפון הנייד שלו שהוחרם, התברר לחוקרים כי הקשר בין המורה לבין הילדה היה רחוק מלהיות קשר של התכתבות "בעייתית" בלבד. החוקרים גילו כי המורה ניהל עימה שיחות מיניות בוטות בוואטסאפ, ביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה בעירום, וכן לבצע בעצמה מעשים מיניים.

 

מעצרו של אוקון הוארך אתמול בפעם השנייה, ושופטת בית משפט השלום בתל אביב כריסטינה חילו אסעד כתבה כי "העבירות המיוחסות לחשוד הן עבירות קשות וחמורות, בפרט על רקע מעמדו של החשוד כמורה של הקטינה ופער הגילאים בינו לבין הקטינה". עוד כתבה השופטת: "עיון בתיק מלמד כי העבירות מתפרסות גם מעבר למה שהחשוד מודה בו".


סניגוריו של החשוד עורכי הדין ששי גז ועידן שני אמרו אתמול כי "מדובר באירוע שאירע לפני זמן רב ומאז החשוד הפסיק את עבודתו כמורה בבית הספר. כל המעשים המיוחסים לחשוד הינם במסגרת התכתבויות בלבד וחלילה לא מעבר לכך. החשוד מתבייש במעשיו ועם סיום החקירה אנו מאמינים שישוחרר לביתו". במשרד החינוך טרם הגיבו לטענות.

תגובות