המורה יותם אוקון מתל אביב הואשם באונס קטינה. צילום מאינסטגרם

המורה יותם אוקון מתל אביב הואשם באונס קטינה

אוקון, שלימד בבית ספר יוקרתי בעיר, הואשם גם בעבירות של מעשים מגונים בקטינות בנות פחות מ-14. הוא נעצר החודש בחשד לעבירות מין בתלמידותיו, שחלקן חשפו את עדויותיהן ברשתות החברתיות: "נתן יחס מיוחד, תפס לי את השומן בבטן"

המורה יותם אוקון מתל אביב הואשם באונס קטינה שטרם מלאו לה 14 שנה וכן בכמה עבירות של מעשה מגונה בקטינות. כl הודיעה בצהריים (יום שני) הפרקליטות, שהגישה את כתב האישום החמור לבית המשפט המחוזי בתל אביב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אוקון בן ה-37, שהיה מורה למדעים ומחנך בשכבת ו' באחד מבתי הספר היוקרתיים בתל אביב, נעצר לפני כשבועיים וחצי. הפרשה החלה לפני כמה חודשים כאשר התברר לאחת האימהות בבית הספר שהמורה מקיים שיחות ווטסאפ בעלות אופן מיני עם בתה בת ה-13. לאחר שנפתחה חקירה במשטרת תל אביב צפון, עלה חשד שהוא ביקש ממנה לבצע מעשים מיניים שונים, קיבל תמונות שלה ואף הזמין אותה לביתו.

במקביל לתלונות שהוגשו במשטרה, כמה נערות סיפרו ברשתות החברתיות על התנהגותו הבעייתית של אוקון ועל הערות מיניות שזרק. הראשונה הייתה מיה לנדאו בת ה-17, שפרסמה באפליקציית טיקטוק סרטון ובו המסר: "המורה שנתן לי יחס 'מיוחד' בכיתה ט' סוף-סוף נעצר. אם יש עוד מישהי שהיה לה מקרה איתו, שתפנה אליי בפרטי ונלך יחד להגיש עדות".

תלמידה לשעבר של יותם אוקון בסרטון טיק טוק על "יחסיו" לתלמידות
 

הסרטון גרף תגובות רבות של נערות שנענו לקריאה וחיזקו אותה. "כל הפעמים שהוא היה תופס לי את השומן בבטן ומעיר שהחולצה שלי קצרה מדי", כתבה אחת מהן והוסיפה "תודה לאל שהוא נעצר".


אחרת נזכרה: "תמיד היחס איתו לא היה נראה תקין... שיחות בכיתה והערות לא במקום גם". וצעירה נוספת כתבה: "ראיתי הרבה דברים כאלה שקרו בעיקר עם חברות שלי שהוא נתן להן יחס 'מיוחד' והתנהג מוזר ומטריד".


לנדאו סיפרה בשבוע שעבר ל"ידיעות אחרונות": "הייתי בת 14, קצת אבודה, בכל זאת גיל ההתבגרות, ויותם ראה את זה כהזדמנות. ביחס 'המיוחד' שקיבלתי ממנו, התכוונתי לשיעורים פרטיים שהיה נותן לי, או שהוא היה מעלה לי ציונים גם בלי סיבה. הבנתי שהוא היה עושה את זה גם לילדות אחרות. לאחת מהן הוא אפילו קנה גיטרה".

 

תגובות