עשרות אלפים קראו לשחרור יהונתן פולארד. חותמים על עצומה לשחרור פולארד. צילום: צילום מסך

עשרות אלפים קראו לשחרור יהונתן פולארד

העצומה ברת לשחרור יהונתן פולארד, שמוחזק כבר 28 שנה בכלא בארה"ב, תפסה תאוצה והגיעה כבר למספר רב של חותמים. בדקנו מי מנשיאי מדינת ישראל חתם גם הוא על העצומה

העצומה למען שחרורו של האסיר היהודי יהונתן פולארד תופסת תאוצה, והגיעה לכדי מספר שיא של יותר מתשעים אלף חתימות. בין החותמים הרבים על העצומה, ניתן לראות את נשיאה החמישי של מדינת ישראל מר יצחק נבון, זוכי פרס נובל ופרס ישראל, ראשי אוניברסיטאות ובכירים במשק הישראלי.

העצומה, שעכשיו נחשבת לטרנד ברשת האינטרנט, תימסר לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בעת ביקורו בישראל, בחודש מרץ הקרוב על ידי בכירי הממשל הישראלי.

בין היתר, נכתב בעצומה: "
בעיתוי מיוחד זה, אנו מבקשים לפנות אליך דווקא כאזרחים פשוטים, בפנייה מעומק ליבנו. אנו מקווים שתמצא לנכון לנצל הזדמנות זו בכדי להשיב בחיוב לפניות הרבות לשחרורו של פולארד, כבוד הנשיא, כמי שמסמל את ערכי החמלה, האנושיות והתקווה שארה"ב וישראל כל כך דוגלות בהם".

בשיחה עם תלמידי תיכון במועצה האזורית שדות נגב אמר הנשיא פרס: "בכוונתי להעלות את נושא שחרורו של פולארד בפגישתי עם הנשיא האמריקאי בעת ביקורו בארץ, הסיבה תהיה על רקע בקשה לשחרור הומניטרי".

בד בד בעיריית ירושלים הועלתה הצעה להעניק לפולארד את אות חירות ירושלים ראש העיר מר ניר ברקת אמר: "פולארד לא חדל מלחלום על ירושלים ואנו תפילה שחלומותיו יתגשמו", חבר מועצת העיר יאיר גבאי העומד מאחורי היוזמה להענקת האות הוסיף ואמר כי הוא מקווה שהמסר יחדור עמוק בבית הלבן.

לחתימה על העצומה לחצו כאן

תגובות