ביה"ס הפוגע ערך שיחת התנצלות לתלמידים. תלמידי בית הספר היום בהפסקה. צילום: פייסבוק

ביה"ס הפוגע ערך שיחת התנצלות לתלמידים

תלמידי בית הספר בכפר סבא, בו נחשפה בטעות רשימת ההערות הפדגוגיות הפוגעניות, ערכו הפגנת מחאה. בית הספר מצידו, ערך שיחה ארוכה עם תלמידי השכבות הבוגרות

החל ממחאת התלמידים ועד לשיחת ההתנצלות. בדקנו מה עבר על תלמידי התיכון בכפר סבא, שרשימת ההערות הפוגעניות שנכתבה על ידי צוות המורים במסגרת ההכנה למסע לפולין, פורסמה בטעות אמש (א') על ידי אחת המורות ששלחה את הרשימה לתלמיד בבית הספר.

מחאת התלמידים היום (ב') היתה קולנית במיוחד, עשרות תלמידים מבית הספר ומבתי ספר אחרים התגודדו סביב שער הכניסה לבית הספר, בחולצות שחורות ובשלטים עליהם נכתבו מילות הגנאי עימן כינו המורות את התלמידים.

אחת התלמידות סיפרה לכתבנו כי היא עמדה עם השלט "חברותית" דבוק לגבה: "לא למדנו היום, היו הרבה כתבים והמורות עמדו והסתכלו מהצד", היא סיפרה. בבית הספר לא נשארו אדישים למצב, ולקחו את תלמידי שכבת י' עד י"ב לשיחה ארוכה, בה הסבירו כי מדובר בטעות אנוש של בית הספר. 

>> אז איך הכל התחיל? כנסו לכתבה המלאה

כששאלנו את אחת התלמידות בבית הספר מה היתה מטרת המחאה היא ענתה כי, "רבים לא יודעים אבל אנחנו לא רוצים שיפטרו את המורה. אנחנו פשוט רוצה שיפסיקו להתייחס אלינו כמו אל פח זבל".

כמו כן, תלמידים נוספים איימו כי ישקלו תביעה על הוצאת דיבה ולשון הרע והיו אלו שהסכימו להעביר את הנושא לסדר היום: "אז כתבו כמה הערות על כמה מהתלמידים, אז מה? המאמן בקבוצת כדורגל לא כותב הערות מעליבות לפעמים על שחקנים בקבוצה לשימושו האישי?", אמר אחד התלמידים בבית הספר. 

תגובות