הקומיקאי ירון ברלד חשוד בתקיפה מינית של נערה בת 17. צילום: רפי דלויה

הקומיקאי ירון ברלד חשוד בתקיפה מינית של נערה בת 17

הסטנאפיסט, ירון ברלד אסף את הנערה מביתה במוצאי שבת ולכאורה תקף אותה במכוניתו. כמה שעות לאחר מכן הנערה הגישה תלונה נגדו בתחנת המשטרה. עד לבירור החשדות, הוא לא יופיע בתוכנית "ארץ נהדרת"

הותר לפרסום: הקומיקאי ירון ברלד, כוכב "ארץ נהדרת" נעצר אתמול בחשד לתקיפה מינית של נערה בת 17. לאחר החקירה, הוא שוחרר למאסר בית של 5 ימים. בעקבות המעצר ברלד גם לא יוכל לקחת חלק בצילומי התוכנית "ארץ נהדרת". מה גם שההפקה הודיעה כי ברלד לא ישתתף בתוכנית עד לבירור הטענות נגדו. 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

ככל הנראה, ברלד והנערה הכירו לפני שלושה חודשים דרך חבר משותף. במוצאי שבת האחרון ברלד אסף את הנערה מביתה. אחרי כמה שעות היא הגיעה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגדו, בטענה שתקף אותה מינית כשהיו ברכב. עוד היא טענה שהסטנדאפיסט הבטיח לה שתופיע ב"ארץ נהדרת". ברלד מכחיש את המיוחס לו, וטוען שהנערה ניצלה אותו בין היתר על מנת לרכוש בגדים. 

בדף הפייסבוק שלו קיבל ברלד תגובות חמות ואוהדות מאנשים רבים. בין התגובות: "האמת תצא לאור ותזוכה, אנשים קנאים אוהבים להרוס, אוהב אותך תהיה חזק!", "ירון עזוב מה אומרים שיפסיקו לבלבל את המוח אתה לא אשם". 

בניגוד למקרים אחרים, הדבר המעניין הוא שברלד ביקש לא להסתתר מאחורי איסור פרסום ולחשוף את שמו, זאת בניגוד לפרשת "הזמר המפורסם" בה לקח שבוע עד שנחשף כי הזמר הוא אייל גולן. הדבר רק מוכיח עד כמה צווי איסור פרסום אינם רלוונטים בעידן הרשת הסוערת. 

תגובות