"אני לא יכול לספור את הפעמים שאמרתי שיש לך לב מזהב". צילום: צילום מסך אינסטגרם

"אני לא יכול לספור את הפעמים שאמרתי שיש לך לב מזהב"

אלחי שטרית, חייל בן 19 נהרג היום לאחר שג'יפ ההאמר שבו נסע התהפך. החברים מאשקלון מתקשים להתמודד עם הבשורה: "קשה לי לדבר עליך בלשון עבר"

אלחי שטרית, נהרג היום כאשר ג'יפ ההאמר הצבאי שבו נסע התהפך סמוך ליישוב מלכיה שבגליל העליון. אלחי גדל באשקלון, ונפטר היום כשהוא בן 19 בלבד. 

חבריו מספידים אותו ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק האישי שלו. שם, הם מפרסמים שירים ותמונות ישנות כדי להעלות זכרונות טובים, ולנסות לבטא את גודל הכאב שהם מרגישים. 

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

חברו, דור מועלם, כתב: ״אלחי, אני לא מאמין שככה הלכת. זה פשוט לא נתפס ואני לא מצליח לעכל את זה. האדם שהיה בשבילי כמו אח גדול, שלעולם לא היה לי. תמיד היית אוזן קשבת, תמיד עזרת, ייעצת, התווכחת שצריך. כישרון בציור שאי אפשר לתאר, ובגלישה? לא ספרת אף אחד ממטר. הכרנו בים, לימדת אותי כל צעד וצעד. לקחת אותי בכל בוקר לים וכל ערב היינו יושבים צוחקים ונהנים. קשה לי לדבר עליך בלשון עבר. לב שלי, אני אוהב אותך ומתגעגע כל כך. לא אשכח אותך לעולם, אחי״.

נראה כי גם כמה שעות לאחר הבשורה, החברים מתקשים לקבל אותה: ״פשוט הזוי. לקרוא את התגובות, לקרוא שהוא מת. ולחשוב שכאילו מחר זה ישתנה, לא נקלט איך בן אדם הולך ולא חוזר יותר אף פעם, זהו, נגמר״, כתב נער בעמוד הפייסבוק של שטרית. 

החברים מתקשים לעכל

החברים מתקשים לעכל

נערה נוספת כתבה: ״אי אפשר בכלל לעכל את זה, שספרו לי את זה התחלתי לצחוק ואמרתי אני לא מאמינה. איך? למה? תספר לי! היית צריך לחזור היום הביתה. אני לא מצליחה לרשום כי הדמעות חונקות אותי. אני לא יכולה לתאר לך מה אני מרגישה. היית ילד שכולו זהב תמיד נזכור אותך אהוב תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים״.

חבריו מספרים אומרים שהוא היה אדם טוב וחברותי, שתמיד עזר לכולם מתי שהם היו צריכים: ״אתה האדם הכי טוב וטהור שאני מכיר. אני לא יכול לספור את הפעמים שאמרתי שיש לך לב מזהב. אני לא מאמין, ולא מצליח לעכל עדיין איך דווקא זה קרה לך. דיברנו יום ראשון קבענו לצאת ביציאה הבאה שלך הביתה. היית מלאך בארץ, בטוח שתכבוש את גן עדן! אני אוהב אותך אח שלי, חיים שלי. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים״.

תגיות
תגובות