"תחת אש": מועד ב' של הבגרות באנגלית. צילום: מאיר אוחיון

"תחת אש": מועד ב' של הבגרות באנגלית

מועד ב' של בחינת הבגרות באנגלית שהתקיימה בשעות הבוקר נקטעה באזעקה, התלמידים אשר נבחנו המשיכו את הבחינה בתום האזעקה ולאחר הירידה למקלטים עם מתן תוספת זמן. תלמידת הדרום טוענת "בתקופה הזאת אני לא נמצאת בלמידה אני במקום אחר לגמרי"

האווירה בימים אלו ברחבי ישראל מלחיצה. החטיפות, הפיגועים ובכללי הסכסוך הישראלי-ערבי שבועט יותר מתמיד כרגע, מוסיף ללחץ תלמידי כיתות יא' ויב' הנמצאים בסשן מועדי הב' של בחינות הבגרות. לרוע מזלם, הבוקר (ב') התקיימה בחינת הבגרות באנגלית תוך אעזקות "צבע אדום" והתלמידים ירדו למקליטים.

עוד במדור החדשות של פרוגי:

בניגוד לטענות קודמות שהיו כלפי הבגרות בפיזיקה, הפעם דווקא הפידבק כלפי הבגרות ורמתה היה חיובי והוגן. אולם לצער המחנכים והתלמידים, אזעקות "צבע אדום" נשמעו והתלמידים נאלצו לרדת למקלטים וכך לאבד זמן יקר במסגרת עשיית מועד הב'. בהוראת צוות החינוך, התלמידים קיבלו את הזמן שהחסירו ובניגוד למקרים קודמים, יש לציין כי המשרד פעל במהירות ועזר לתלמידים לעבור את הבחינה בשלום.

רוצים לדעת אם עברתם את בחינת הבגרות?

תהילה אלקבץ' תלמידת תיכון מאשדוד שיתפה אותנו בהרגשה של תושבי הדרום "אצלנו כרגע עדיין שקט, אבל קרובי משפחה שלנו מהאזור מוזנקים עם אזעקות, במהלך הבגרות חששתי שתהיה אזעקה כפי שקרה לבאר - שבע. קשה להיות מרוכז בלמידה, אתה מרוכז רק בלחץ של מה יקרה אם ויפלו טילים. אני לא נמצאת בלמידה אני במקום אחר לגמרי. אני חושבת שהיה צריך לבטל את בחינת הבגרות לתלמידים האלו כי אחרי אזעקה אתה לחוץ וכל מה שאתה רוצה לעשות זה לבדוק שהכל בסדר עם המשפחה והחברים".

במשרד החינוך אישרו את הפרטים.

תגובות