הכשרון השבועי: מציירת בסגנון ריאליסטי. צילום: פרי לוי

הכשרון השבועי: מציירת בסגנון ריאליסטי

פרי לוי ציירה מגיל קטן, אך השתפרה רק בחודשים האחרונים. היא אוהבת לצייר ציורי פנים בעיקר של דוגמניות ובכלל הציור נותן לה מקום לפרוק רגשות. רק אל תגידו לה שהיא משתמשת בפוטושופ!

החיבור של פרי לוי לציור החל מהילדות: כבר משהייתה ילדה ציור היה הדבר האהוב עליה, והדבר תמיד הרגיע אותה. בעקבות כך היא לא הפסיקה לרגע לצייר, והיא השתפרה כשהתמידה בכך. "לאט לאט התקדמתי. השיפור האמיתי קרה בחודשים האחרונים. לקחתי את עצמי בידיים והחלטתי להיות הכי מדויקת שאני יכולה, קניתי יותר סוגי עפרונות ויותר דברים שיעזרו לי להגיע לתוצאה הכי טובה, כמו מחק עיפרון, פחם לבן ועטים לבנים, שילבתי עם זה מדריכים מיוטיוב וככה השתפרתי".

כשרון נוסף
כשרון אחד בשבוע: ממגמת רפואה לרקדנית היפ - הופ
מיקי גלר
היא שאפה להיות רופאה או עורכת דין - עד שהכירה את עולם ההיפ - הופ. מאז מאי יצחק רוקדת בלהקת "קוקטייל אוף מדנס" ומלמדת ריקוד בעצמה

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

כשהיא מציירת היא משתדלת לשלב בציורים רגשות. יש ציורים שהיא מפרסמת ויש ציורים שהיא שומרת לעצמה."יש לי תיק עבודות שהוא לא לציורי פנים, יותר לציורים עם רגש. זה נורא משחרר, אבל מצד שני גם נורא אישי לכן את הציורים האלו אני לא ממש מפרסמת". היא מספרת כי לעיתים ישנם פעמים שלא מאמינים שהיא מציירת וטוענים שהיא משתמשת בפוטושופ.

© צילום מסך: אינסטגרם

"אנשים שלא מכירים אותי ולא ראו את הציורים במציאות זורקים הערות זלזול בסגנון. ומתווכחים איתי על העניין", אבל מוסיפה: "המורים שלי במגמת אומנות והכיתה ובכללי אנשים שקרובים אליי ראו את הציורים ויכולים להעיד שזה לא פוטושופ, רק קצת משחק עם הניגודיות בין הצבעים. אבל הכי חשוב - לא לתת לביקורות כאלה להוריד אותך אף פעם למטה!".

האישיות שהיא מעריצה היא הזמרת איימי ווינהאוס, כי רואה בה בן-אדם חזק. "היא מזכירה אותי בהרבה דברים, והיא מצליחה להתמודד איתם ולכן אני ממש מעריצה אותה. כמו כן, היא עברה דברים קשים בחייה ותמיד נשארה נאמנה לעצמה".

פרי מרבה לצייר דוגמניות מפני שהן מקור השראה מדהים בשבילה, "כמו שאפשר לראות רוב הציורים שלי הם ציורי פנים של נשים, ההשראה שלי זה דוגמניות. אני נורא אוהבת את תחום האופנה ומצד שני הכי אוהבת לצייר פנים ולהתעמק בפרטים הקטנים ביותר, זה משתלב אצלי ולכן אני מציירת דוגמניות. כל אחת מיוחדת בדרך שלה. עם השונות שלהן הן נותנות לי את ההשראה הכי גדולה". פרי מוסיפה כי ציירה את הדוגמנית לינדזי וויקסון, והופתעה לגלות כי לינדזי בכבודה פרסמה את הציור במשתמש אינסטגרם שלה ותייגה אותה.

© פרי לוי

בעתיד רוצה להיות מעצבת אופנה בחו"ל אבל מפני שזה חלום גדול מידי לטענתה, היא רוצה לעסוק בתחום האומנות.

תגובות