MY BFF: נועה ריינה מספרת על קטיה. צילום: צילום פרטי

MY BFF: נועה ריינה מספרת על קטיה

הם איתנו כל הזמן, אנחנו מבלים איתם ומספרים להם הכל, אבל לא תמיד אנחנו מספיק מעריכים אותם. בפרויקט מיוחד, כתבי פרוגי מספרים על החברים הכי טובים שלהם, ומברכים אותם לשנה החדשה

קטיה טוצקניוק היא החברה הכי טובה שלי, עברו מעל לעשר שנים לחברות שלנו. טוב לא בדיוק. את קטיה הכרתי כאשר עלינו שתינו לכיתה א'2 ומא הספקנו להיות איובות, חברות והיום זה כבר משפחה

עוד במדור החדשות בפרוגי:

נחזור אל ה"לא בדיוק", כשאני וקטיה הכרנו, היינו האיובות הכי גדולות במשך שנתיים - אני הייתי גונבת לה עטים, היא הורסת לי את הקשתות וכך הלאה. בכיתה ג' כבר הפכנו מאיובות לחברות, אם זה להקים קבוצות או לשנוא את אותם אנשים ועוד דברים מפגרים שעושות שתי ילדות משוגעות בכיתה ג'.

כל החיים תמיד היינו הצמד "קטיה ונועה", היא תמיד הייתה הגרסה הקטנה שלי אולי בגלל שיש בנינו 10 סנטימטרים הבדל או שסתם תמיד אנו מעבירות את ההרגשה של אחיות לכולם. אני יושבת לצידה של קטיה בכיתה במשך שש שנות לימוד. זה לא נגמר רק בכיתה, אם זה טיולים שנתיים או סתם מתקן בלונה פארק, תמיד ברור שאני לצידה. 

בכיתה ביום ההולדת ה-12 שלי
בכיתה ביום ההולדת ה-12
בכיתה ביום ההולדת ה-16. לא משתנה
בכיתה ביום ההולדת ה-16. לא משתנה

"היא האישה הכי יפה בעולם בעיני"

למרות תחומי העניין, האופי, ואפילו ה"טייפ קאסט" השונים בנינו, כאשר אנחנו ביחד, אנחנו הופכות לטירוף של שיגעון. התחביבים שלנו ביחד זה לצלם סרטונים לא ברורים, לשמוע אותה מוזיקה, ללכת להסתובב עם הכלבה שלי ליידי וכמובן לצלם ולהצטלם בצורה הכי יצרתית שיש. אני אוהבת לצלם אותה כי היא האישה הכי יפה בעולם בעיני, בין אם זה באופי או ביופי ואפילו ב"גוף הביוני" המושלם שלה. 

כמובן שכינוים מגניבים זה לא משהו פסח עלינו. אנחנו קוראות אחת לשנייה "בסטי" במשך כמה שנים טובות, הרבה לפני שזה נהיה פופלרי וכל ילדה בכיתה ו' קוראת לשנייה כך, או , כפי שאני קוראת לה באייפון, בגלל שאני מחזיקה לה כל פעם מחדש את התיק בכניסה לשירותים.  את השם "קטיה", לעולם לא תוכלו לשמוע יוצא מפי. יום אחד שפשוט התעצלתי לקרוא לה קטיה ולכן השם התקצר ל"קט".

"אני רואה בה כדמות הערצה"

אני לא יודעת אם היא יודעת אבל מבחינתי בסטי היא האדם הכי מושלם שנברא בארץ הזאת, אני רואה בה כדמות הערצה. האופי והחוזק שלה, היופי המרהיב עין שלה, ואהבה המטורפת שלה לאנשים כל אלה גורמים לראות אותה כמושלמת.

אני מאחלת לה לשנה החדשה וכמובן ליום ההולדת שחל היום, כלום. כי חברות אמתיות אף פעם לא מאחלות אחת לשנייה, הן יודעות שהן אוהבות. 

תגובות