איחולים לשנה החדשה: "שנה של שינוי מהקצה אל הקצה". צילום: צילום פרטי

איחולים לשנה החדשה: "שנה של שינוי מהקצה אל הקצה"

לקראת השנה החדשה, סיון תם בטור מיוחד: "הגיע הזמן להיות האנשים שאנחנו באמת רוצים להיות, להניח את כל המגבלות והמחסומים בצד, ולהתחיל לטרוף את העולם!"

המון פעמים יוצא לי לחשוב על "מה היה קורה אם" ו "מעניין איך זה להיות ..."

לא מעט מהתהיות האלו נשארות מאחור או בגדר פנטזיות שאני מדמיינת לעצמי מדי יום. הרבה חלומות, רצונות ושאיפות שנשארות אי שם בתחתית המגירה מתחת להמון מטלות ודאגות. לפעמים הייתי רוצה פשוט להיות מישהי אחרת, יותר נועזת, יותר ספונטנית, וספורטיבית.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

אז השנה החלטתי שזה קורה, השנה אני מאחלת לעצמי ולכולם שנה של שינוי מהקצה אל הקצה. הגיע הזמן להיות האנשים שאנחנו באמת רוצים להיות, להניח את כל המגבלות והמחסומים בצד, ולהתחיל לטרוף את העולם!

לעשות את הדיאטה שתמיד רצית, להתכונן ולהתאמן לקראת הגיבוש הצבאי שאתה חולם עליו, ללכת ולבצע דברים שאנשים תמיד אמרו לכם שאתם לא יכולה לעשות, למצוא עבודה ולפתח עצמאות כלכלית ואולי אפילו סוף סוף להתחיל לקחת שיעורי נהיגה.

אני למשל כבר המון שנים רציתי ללכת לגלוש בים והשנה בגלל שזאת שנה של שינוי אין מי שיעצור אותי, אז הלכתי  לים ונרשמתי לקורס גלישה. 

שיטת ה"to do list"

הטיפ שלי להשגת המטרות והשינוי הגדול הוא להשים אותם מול הפנים שלך ולא לשכוח לאן אתה שואף, ואיך עושים את זה? בוחרים בין חמישה לעשרה דברים שאתם רוצים לעשות או לשנות בכם, לכתוב על בריסטול ולתלות במקום בולט בחדר. השלב הבא הוא פשוט לבצע!

ברשימה שלי השנה החלטתי שאני:

חוזרת לשקול 60 קילוגרם

משלימה את הבגרויות שלא היה לי כח לעשות בשנה הקודמת

חוסכת כסף לטיול ב"קמינו דה סנטיאגו" ספרד

גולשת

וקוראת 25 ספרים

זה לא יהיה פשוט וקל, אבל מי אמר שהכל קורה בשניה. אז חברים, שנה של שינוי מהקצה אל הקצה מחכה לנו מעבר לדלת ומה שנותר לנו לעשות הוא לפתוח אותה לטרוף את כל ההזדמנויות שמחכות לנו שם להגשים את כל החלומות שלא העזנו להגשים, לבקר במקומות רחוקים, לגלות על עצמנו המון דברים שלא ידענו קודם.

שתהיה לכולנו את שנה הכי טובה ומהממת בעולם!

תגובות