MY BFF: חן אביב מספרת על מאי מורד. צילום: חן אביב

MY BFF: חן אביב מספרת על מאי מורד

הם איתנו כל הזמן, אנחנו מבלים איתם ומספרים להם הכל, אבל לא תמיד אנחנו מספיק מעריכים אותם. בפרויקט מיוחד, כתבי פרוגי מספרים על החברים הכי טובים שלהם, ומברכים אותם לשנה החדשה

כשהתבקשתי לכתוב על החברה הכי טובה שלי, ישר חשבתי על מאי מורד. מאי ואני, נפגשנו לראשונה לפני שנה בהשקה של העונה החדשה של השמיניה. כן אני מודה, שתינו גדלנו על השמיניה כמו כל ילד אחר. עד ההשקה של הסדרה, הכרתי את מאי בשם, אבל אף פעם לא נוצר בינינו קשר אמיתי.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

קצת אחרי ההשקה, מאי ואני התחלנו לדבר בפייסבוק ובווטסאפ ולאט לאט התקרבנו והפכנו לחברות לכל דבר. חודשיים לאחר ההשקה, ב-25 בנובמבר קיבלתי את המייל הראשון מפרוגי שבו הוזמנתי ליום גיוס כתבים, כשמאי הסתכלה בנמענים במייל, היא ראתה שגם אני חלק מהנמענים, היא שאלה אותי אם אני מצטרפת לפרוגי והתברר לנו ששתינו מצטרפות. ביום של גיוס הכתבים אני לא הצלחתי להגיע ולכן הצטרפתי לאתר חצי שנה אחרי מאי. 

חצי שנה לאחר מכן, כשהצטרפתי לאתר, לא כל כך ידעתי איך לכתוב ולא הכרתי אף אחד חוץ ממאי, כשפניתי למאי היא עזרה לי לכתוב את הכתבה הראשונה שלי, האמת היא שתמיד כשאני צריכה אותה היא כאן לעזור לי וללמד אותי וזה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בה ובקשר שלנו.

בזמן האחרון, מאי ואני התקרבנו יותר והקשר שלנו נהפך לפשוט מדהים! אנחנו מדברות כל יום בטלפון, נפגשות לא מעט, מספרות אחת לשנייה הכל ומדברות על הכל. אומנם המרחק הפיזי בינינו הוא גדול, אבל אין ספק שמבחינה נפשית היא הכי קרובה אליי. כשאנחנו מצליחות להיפגש וכשאני איתה אני הכי אני, אנחנו אוהבות לרכל, לכתוב כתבות יחד, לעשות שטויות שרק אנחנו יכולות לעשות ביחד, לעשות סלפיז הכי מטומטמים שרק אפשר, וכמובן לצאת להשקות ביחד. 

מאז שאנחנו מכירות, מאי נוהגת לקרוא לי "חנצ'ו" ואני קוראת לה "מאיצ'ו", למרות שלאחרונה צץ לי כינוי חדש בשבילה שהוא "מאימו" שזה מאי מורד בקיצור.  

אז לכבוד השנה החדשה אני רוצה לאחל למאימו קודם כל שתהיה מאושרת ושתלך בדרך הנכונה. בקרוב היא מתגייסת לי אז אני רוצה לאחל לה המון הצלחה בגיוס, שתקח הכל בקלות ובכיף ותבין שזאת חוויה שהיא תזכור כל החיים. הכי חשוב שהיא תדע שאני אתגעגע אליה המון ושאני אוהבת אותה!  

תגובות