הפעילים הצעירים: הכירו את שיר הילל מהליכוד. צילום: שיר הילל

הפעילים הצעירים: הכירו את שיר הילל מהליכוד

בעוד מספר ימים נצביע בקלפי, וזה זמן מצוין להכיר את בני הנוער שפעילים במפלגות ומנסים להשפיע על הבחירה שלנו >> פרויקט מיוחד

מי אני? שיר הלל בת 18 תלמידת י"ב בתיכון ע"ש גולדה מאיר בפתח תקווה. 

למה דווקא הליכוד? בחרתי במפלגת הליכוד בשל חברי הכנסת העוצמתיים הנמצאים ברשימת הליכוד, והיכולתם שלהם לשנות ולקדם את מדינת ישראל. מפלגת הליכוד נמדדת בהישגים רבים לאורך כהונתו של בנימין נתניהו: טיפול שיניים חינם עד גיל 12, פתיחת המשק לתחרות בתחומים רבים - רפורמת הסלולר, ייבוא מקביל של סלולאריים, בשוק התקשורת, בייבוא הרכב. בנוסף, עצירת שטף המסתננים, חינוך חינם מגיל שלוש, הכפלת התל"ג לנפש, השקעה בתעשיית ההייטק ופיתוח הנגב והגליל, הצבת סוללות כיפת ברזל בכל הארץ ועוד רשימה רבה של הישגים הראויים לשבח.

© שיר הילל

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

כמה זמן אני פעילה? אני פעילה בליכוד כשנה, יושבת ראש נוער הליכוד בפתח תקווה כחודש. 

מה אני עושה בפועל? כיושבת ראש נוער הליכוד בפתח תקווה אני מרכזת את פעילויות נוער הליכוד בעיר ובמסגרת תפקידי,השתתפתי בחבר כנסת על הבר של חברי כנסת רבים, בסיורים בשווקים עם חברי כנסת וריכזתי את נוער הליכוד בפעילות בשוק פתח תקווה עם השר סילבן שלום.

מה המפלגה שלי מציעה לבני הנוער? מפלגת הליכוד מציעה לבני הנוער את הביטחון להעלאה בשכר חיילי החובה, השקעה בחינוך, הבטחת שנת לימודים חינם בפריפריה ליוצאי צבא. רבים מבני הנוער מתכננים טיול לחו"ל כחופש לפני הגיוס ולאור רפורמת השמיים הפתוחים ירדו מחירי הטיסות וניתנת אפשרות גם לבני הנוער לצאת לטיול בחו"ל כפי שלא היה קודם לכן.

עד כמה לדעתך חשוב להצביע? הבחירות לממשלת ישראל מבטיחות את עתידנו כנוער, צעירים ואזרחים. כל קול מכריע וקובע את גורל המדינה. מדינת ישראל צריכה להיות בעלת ממשלה יציבה וחזקה שבראשה יעמוד בנימין נתניהו.

מסר לאומה: לנוער יש כח עוצמתי לשינוי, בואו והצטרפנו לנוער הליכוד וביחד ניצור את עתיד המדינה.

תגובות