איך לשכנע את ההורים לצאת למאגמה13? שש הצעות . צילום: יחסי ציבור

איך לשכנע את ההורים לצאת למאגמה13? שש הצעות

ברור שאתם רוצים לצאת למאגמה13. מי לא? הבעיה היא שבשלב הזה של החיים, מי שעדיין מחליט זה ההורים. אז סידרנו לכם כמה הצעות ודרכי שכנוע שאף הורה לא יוכל לעמוד בפניהן

נתחיל בחלק הכי חשוב: הטריק הוא לא להכריח את ההורים לתת לכם את ה"פרס", לא לדרוש בכח, אלא לתת להם להרגיש שזאת בכלל החלטה שלהם. דבר שני - להגיד מה אתם רוצים: "מסע מאגמה 13 בקיץ" שלא תתקעו בסוף עם יום כיף בעבודה של אבא והכי חשוב: שלא יראה חשוד מדי. איך עושים את זה?

כנסו לעמוד מגמה 13 - והרשמו למסע הבא לארמניה 

עוד במדור החדשות של פרוגי:

"הילד הטוב" 

הרעיון המרכזי הוא שמגיע לכם. למה? כי אתם ילדים מהממים, התנהגתם יפה, אתם משתדלים בלימודים ובאופן כללי לא מזמינים את ההורים לבית ספר יותר מדי בגללכם. אתם מקפידים על החדר מסודר פחות או יותר, וממש מנסים לא לריב עם אחותכם, כך שאפשר להגיד שבהחלט מגיעה לכם תמורה עבור ההשתדלו  ושמירה על השלום, אם לא במזרח התיכון אז לפחות בבית. אז דבר ראשון,חשוב  להדגיש את המעשים הטובים שלכם, ככה בדרך אגב. משהו כמו "וואי לקח לי איזה שעה לסדר את החדר עכשיו הוא מוכן כדי שאעשה בו שיעורי בית" או למשל "יו איזו פאדיחה שאני היחיד שקיבל 96 במבחן שכל הכיתה נכשלה בו".  בקיצור, הבנתם את הרעיון.

© יחסי ציבור

"המקופח"

הנימוק המרכזי שלכם הוא "למה כולם ואני לא". למה כולם מקבלים לבר מצווה טיסה לירח / חודש באמריקה / באנג'י מראש ג'ירפה / אופנועי שלג במדבר סהרה? כולם מעלים לאינסטוש תמונות מהטיולים שלהם בעולם ורק אני מעלה תמונות של עצמי חותך סלט עם סבתא. עכשיו שיהיה ברור, אנחנו מתים על סבתא אבל גם על טיול בחו"ל. 

"הדמגוג" 

הנימוק המרכזי הוא שזה בכלל כדאי להם, להורים שלכם, לקחת אתכם למסע הזה. למה? זה כדאי כי ככה תוכלו לבלות זמן ביחד, זה כדאי כי זה מסע כיפי נורא עם מלא פעילויות אתגריות (אבל לא יותר מדי כי למי יש כח). זה כדאי כי הם יזכו לעשות אתכם עושים דברים מדהימים ויתמלאו גאווה לראות אתכם עושים אומגה או מבשלים ארוחת צהריים בשטח  או גומרים מסלול אופניים כמו גדולים. זה כדאי להם כי גם הם יהנו - יש להם הזדמנות לנהוג בג'יפים, להכיר חברים חדשים, להכיר ארץ חדשה. ויהיה לנו זמן ביחד, כבר אמרנו?

"הרגשי"

הטיעון המרכזי הוא: אני רוצה להיות איתך! תמיד אתם ההורים עסוקים בעבודה, בסידורים, אין לכם זמן להיות איתי! בגלל שאני מתבגר אני לא צריך לראות אתכם? רק כי אני יכול להגיע באופניים בעצמי ממקום למקום? אולי כבר תמסרו אותי וזהו? אני עדיין הילד שלכם? אין ספק שזה נאום שישאיר אותם לא רק עם עיניים דומעות אלא גם עם פה פעור. בשניה הם ישכחו את כל השבתות בהן הם רצו לצאת לטיול משפחתי ואתם סירבתם בתוקף. את הפעמים שהם הציעו ללכת לסרט ואמרתם שזה פאדיחה, שלא לדבר על זה שהם לא מעיזים להיות הורים מלווים בטיול השנתי. טיפ קטן - מומלץ את הנאום הזה לעשות באיזור היומולדת שלהם, וכדאי לסיים בחיבוק. ראו את מאגמה 13 כסגור.

© יחסי ציבור

"הכלכלן"

הטיעון המרכזי שלכם הוא שזה ממש לא טיול יקר. זה אפילו רווחי. למה? הרי ברור שצריך לקחת אותי לטיול בר מצווה, וזאת יכולה להיות הוצאה מאד מאוד גדולה! אבל מאגמה 13 כפי שכבר הבנתם, הוא טיול לא יקר יחסית (שכולל טיסה, ג'יפים, מלונות, פעילויות, צוות ענקי שמלווה אתכם, אוכל ואפילו חולצות). עד כאן -עסקה שווה ביותר- אפשר לחשוב אפילו על האפשרות ששניכם (אבא +אמא) יוצאים איתי, אם אתם לא רוצים לריב מי בא. אתם מבינים איך חסכתי לכם כסף? זה כדאי לכם, לא קשור אלי.

© יחסי ציבור

"המסמן"

מה זה אומר? פשוט תשאירו עקבות של מאגמה 13 בכל מקום. תשאירו את המחשב שלהם פתוח במקרה על האתר או הפייס של מאגמה 13. תשיגו מחבר שכבר היה במסע חולצה של מאגמה 13 ותשרבבו אותה לכביסה. תשלחו להורים ווטסאפ עם הפרסומת של מאגמה 13 ותשאלו מה קורה. תשאירו פתק על המקרר עם המספר של מאגמה ותכתבו ליד "עומר ממאגמה 13, התקשרה וביקשה שתחזרו אליה", תתחילו לעקוב אחרי תמונות של מאגמה 13 באינסטוש ותתייגו את ההורים שלכם כדי שיראו איזה כיף זה. ומי שממש חצוף יכול לשלוח להורים זימון ליומן לאחד  מתאריכי המסע ולסגור את נושא הפגישה: "מאגמה 13" מיקום: ארמניה. נוכחים: אתה ואני. מי יגיד לכם לא?!

© יחסי ציבור
 
תגובות