כבר חוזרים ללימודים?! כך תישארו אופטימיים. צילום: shutterstock

כבר חוזרים ללימודים?! כך תישארו אופטימיים

נכון, תחילת הלימודים מעבר לפינה וזה בערך הדבר הכי מבאס שיש. אז במקום להתאבל על חופשת הקיץ שהולכת ונגמרת החלטנו להיות אופטימיים ולהביא לכם עשר סיבות שבזכותן שווה לחזור ללימודים. שיהיה בהצלחה!

לפגוש את כולם

בואו נודה באמת, עם רוב החברים מבית הספר לא שמרנו על קשר במהלך החופש, אז מה יכול להיות יותר כיף מלפגוש שוב את כולם ולחזור להיות שוב בקשר עם כולם? ואולי גם להכיר חברים חדשים.

© shutterstock

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

לחזור לכושר

גלידה פה, חטיף שם, בלי לשים לב במהלך חופשת הקיץ הארוחות שלנו לא היו מאוזנות (בלשון המעטה) וגם לא יכולנו לשמור על כושר (למי יש כוח להתאמן בחום הזה???). החזרה ללימודים היא ההזדמנות המושלמת בשבילנו לחזור לעשות כושר באופן סדיר, ולהוריד את כל הקלוריות המיותרות שהעלנו במהלך החופש.

© giphy

לחזור ללמוד

אל תדאגו זה לא כזה נורא כמו שזה נשמע! אבל בכל זאת לחזור למסגרת רגילה יכול מאוד להקל עליכם בארגון היום ובעומס שהיה בחופשה. חוץ מזה, חייבים לחזור ללמוד מתישהו, לא?

© צילום מסך tumblr

להתחיל התחלות חדשות

אם בשנה האחרונה הרגשתם שאתם צריכים לפתוח דף חדש עם מישהו או להתייחס ברצינות לדברים מסוימים אין כמו תחילת שנה חדשה בשביל זה. זו ההזדמנות המושלמת לפתוח דף חדש עם אנשים ולהחליט החלטות אותם תיישמו במהלך השנה.

להפסיק להשתעמם

כל יום אותו סיפור - מתעוררים מאוחר וכבר אין מה לעשות, ובואו נודה בזה - את רוב החופש אנחנו מבלים בישיבה בבית בלי לעשות כלום. אז אפילו אם לחזור ללימודים זה קשה, לפחות לא מבזבזים את כל היום בצפייה בטלויזיה.

© giphy

רק שייגמר כבר החום!

עזבו את הלימודים, החום, רק להיפטר ממנו כבר!  לפחות בבית ספר יש לנו תירוץ טוב לרבוץ כל היום במזגן וגם פתיחת השנה היא סימן לכך שהסתיו עומד לבוא והקיץ הסתיים (הקיץ והחום כמובן).

© tumblr

טקסי סיום

לאלה מאיתנו שזוהי השנה האחרונה שלהם בבית הספר יש עוד סיבה לחזור לבית ספר ולהשקיע כל השנה כי הדבר הכי כיף מגיע בסוף - אין דבר יותר כיף מלעבוד על טקס הסיום, במיוחד שעושים את זה עם כל החברים.

היום הראשון ללימודים

שווה לחזור ללימודים רק בשביל היום הראשון! היום הראשון ללימודים הוא תמיד היום הכי כיף בשנה (וגם היום האחרון), כולם מתרגשים ובאים עם ציפיות ותוכניות חדשות וזה תמיד נותן הרגשה טובה לקראת השנה החדשה.

© shutterstock

לקנות דברים לקראת השנה החדשה

ההכנות לשנה החדשה הן תמיד מהנות, לקנות חולצות בית ספר, תיק, וקלמר, הם רק חלק מההכנות שחוץ מזה שהן כיפיות הן גם תמיד מעודדות אותנו לקראת החזרה ללימודים.

להתחיל לספור את הימים עד החופש הבא

אפילו שהלימודים משעממים ומייאשים יש משהו בחופש הגדול שהתקרב שנתן לנו מוטיבציה לתת פוש אחרון ולהשקיע את עצמנו, וחוץ מזה ככה החופש נראה יותר מיוחד וכיף לספור את הימים עד שהוא סוף סוף מגיע.

© tumblr
 
תגובות