הצד הטוב: הכירו את חנה שוורצר. צילום: צילום פרטי

הצד הטוב: הכירו את חנה שוורצר

פינה חדשה: בכל שבוע נביא לכם כתבה המספרת על בן נוער המתנדב במקום כלשהו, והשבוע, לכבוד יום הבריאות העולמי שיעסוק בסוכרת, הכירו את חנה, בת 13 ממודיעין המתנדבת בעמותה לסכרת נעורים

מי אני?

״אני בת 13 ממודיעין, סוכרתית מגיל חמש, אני בחוג החלקה על הקרח, אוהבת לבשל ולעשות יצירות, אני גם מאוד אוהבת לבלות עם חברות וללכת לים."

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

איפה אני מתנדב?

"אני מתנדבת באגודה לסכרת נעורים מפני שגם אני סוכרתית מגיל צעיר ושמעתי על מחנה קיץ לילדים שיש להם סכרת ושם הסבירו לי על ההתנדבות ומה עושים בה, נורא התעניינתי והלכתי לראיונות על מנת להתקבל להתנדבות בעמותה והתקבלתי. ועכשיו אני מתנדבת שם. יש כל שלושה חודשים בערך מפגש".

© צילום פרטי

מה את עושה במהלך ההתנדבות?

במפגש הראשון הסבירו לנו על ההתנדבות עצמה והסבירו מה עושים בה ועשינו פעילות בימים המוקדשים כולם להעלאת המודעות לסכרת. בהתנדבות היינו אמורים להמליץ על פעילויות בנושא סכרת ואחד מהם היה 'המסע לעתיד מתוק' שהוא מסלול אופניים ששם היינו צריכים למכור דברים ולהסביר על הסכרת ועל מה העמותה עושה."

למה דווקא ההתנדבות הזאת?

"בכל פעם שאני מגיעה להתנדבות אני ממש שמחה כי אני פוגשת אנשים שלא פגשתי הרבה זמן, הכרתי שם המון חברים וחברות, ובנוסף אני נורא נהנית להתנדב שם כי זו מטרה חשובה, במיוחד בשבילי".

איך את מצליחה לשלב בין הלימודים להתנדבות?

"ההתנדבות היא גם פעם בהרבה זמן וגם בבית אז יש לי זמן להכל, אבל במקרה שיש לי עומס בלימודים או בעמותה אני מנסה להשקיע כמה שיותר".

© צילום פרטי

משפט לסיום:

"ההתנדבות בשבילי היא לא משהו שאני חייבת לעשות אלא בוחרת לעשות כי אני נהנית ממנו ואני שמחה שיוצא לי לעשות אותו".

תגובות