מעוררי השראה: האנשים שהכי השפיעו על נועה קירל. צילום: GettyImages

מעוררי השראה: האנשים שהכי השפיעו על נועה קירל

נועה קירל מספרת לנו על האנשים שהשפיעו ומשפיעים עליה בחיים האישיים ובקריירה המוזיקלית שלה, מהם היא לא מפסיקה לשאוב השראה

כל אדם צריך השראה בחיים, מישהו כזה שיהווה לו מודל לחיקוי או סתם ילמד ממנו דבר או שניים שהוא יקח איתו הלאה, החלטתי לספר על חלק קטן מאותם האנשים שאני לוקחת מהם השראה גם אליי.

תמיר חיטמן

תמיר הוא המורה לפיתוח קול שלי והוא זה בעצם גילה את כישרון השירה שלי ועבד איתי על היכולות הווקאליות - איך שאני שרה זה בזכותו. בלעדיו לא יודעת מה היה קורה איתי בתחום, הוא מאוד מוכשר ולימד אותי הכל - אני מאוד מעריכה אותו ולומדת ממנו כל פעם מחדש על עולם המוסיקה.

 

❤ @tamirthe1st

A video posted by נועה קירל- האינסטגרם הרשמי שלי (@noakirel_) on

 

אמיר קירל

אבא שלי תמיד תומך בי ומפרגן ובא איתי לכל מקום שאליו אני הולכת.  הוא מלווה ושומר עליי מהכל כדי שאני ארגיש הכי בטוחה והכי בנוח, זה לא ברור מאליו ואני לומדת ממנו הרבה ושואבת ממנו השראה על ההורה שהוא - וכשעמוסים בצורה כזו במיוחד בתחום הזה - צריך מישהו כמוהו.

© אינסטגרם

ביונסה

בעיניי ביונסה היא סוג של השראה ומודל לחיקוי. אני חושבת שהיא האמנית מספר אחת בעולם! היא שרה מדהים, רוקדת מדהים ומשחקת מדהים. לראות קליפים שלה זה פשוט השראה, היא מחדשת, פורצת דרך ומביאה פופ שכולם אוהבים.  כל זה גורם לי לרצות גם לחדש ולהגיע למקומות האלה. לראות מה שהיא עושה, מה היא לובשת, לאן היא מכוונת, עצם העובדה שכל הופעה שלה מרגישה כאילו זו ההופעה הראשונה מבחינת האנרגיות - זה משפיע עליי וגורם לי לרצות להגיע לשם.

© Gettyimages

ריהאנה 

גם ריהאנה היא זמרת ורקדנית מדהימה, מה שמאפיין אותה זו ההופעה שלה ואיך היא יודעת להגיש את השירים וממש להיות על הבמה. רואים שהבמה זה הבית שלה ואני לוקחת מזה המון השראה ולומדת איך להגיש את השיר, לתת את הכל, להיות את ושזה מה שמיוחד אצלה.

© gettyimages

שמעון פרס ז"ל

כולם כבר הספידו ואמרו עליו אין ספור דברים טובים, וזה באמת בא מהלב, כי הוא בן אדם שעשה המון בשביל המדינה ותמיד האמין בעם שלנו ורצה בשלום. והוא הכי מודל מודל לחיקוי בהתנהגות שלו כי הוא הדוגמא לזה שצריך להאמין. הכי מרגש אותי ואני לוקחת אליי את העניין הזה שהוא באמת האמין בעצמו ובחלומות שלו, גם כשלא כולם מסביב האמינו או אפילו קצת הרימו גבה - הוא פשוט הלך עם זה עד הסוף.

© gettyimages
תגובות