"אני מתביישת שחברים שלי יראו שאנחנו חוגגים חג מולד". צילום: shutterstock

"אני מתביישת שחברים שלי יראו שאנחנו חוגגים חג מולד"

נערה בת 14 פנתה לגולשים באתר askpeople כדי לספר על כך שהיא מתביישת שהחברים שלה בבית הספר יציקו ויצחקו עליה שהיא חוגגת חג נוצרי

אמה של נסטיה בת ה-14 היא נוצריה ואילו אביה יהודי. לאחר שהוריה התגרשו אמה החליטה כי היא רוצה לחגוג, בנוסף לחגים היהודיים, גם את חגי הנצרות, וביניהם גם את חג המולד וכיאה לחגיגות גם לקשט את הבית עם עץ אשוח.
הנערה סיפרה באתר אסקפיפל כי היא מתביישת והיא לא רוצה שחבריה יראו את העץ בביתם. היא כותבת: "אני ממש מתביישת שחברים שלי יראו או יגלו את זה, אני יודעת שהם יצחקו ויציקו לי על זה. אני גם יודעת שהם יתחילו לשאול אותי אם אני יהודייה או נוצריה וישאלו כל מני שאלות שאני לא רוצה שיציקו לי לגביהן".
© צילום מסך מaskpeople
 
עוד ביקשה נסטיה את עצת הגולשים והעלתה סקר שנוגע לשאלה האם לדבר עם אמה על העץ ולהגיד לה שהיא מתביישת בו או לא? הרוב המוחלט של הגולשים הצביעו נגד והגולשים אף ייעצו לה לא להתבייש במי שהיא. גולשת אחרת בת 13 כתבה: "לדעתי את לא צריכה להתבייש בכלום. אני יהודייה אבל עדיין חוגגים אצלנו כריסמס ונובי גוד ובכלל החדר שלי כולו דברים של כריסמס. אם חברים שלך יציקו ויצחקו עלייך על זה הם לא באמת חברים. את לא צריכה להתבייש בדת שלך".
 
גולשת אחרת הוסיפה: "זה לא חג רע, זה חג מרגש, עם מתנות, התרגשות ושנה שמתחלפת. לדעתי את צריכה לחזק את אמא שלך, להיות איתה  ולא להתבייש בשום דבר, כי אין פה שום דבר פסול".

© צילום מסך
 
אנחנו כאן במערכת מסכימים עם הגולשים ומזכירים שצריך לכבד כל אמונה, דת וחג.
 
תגובות