הנבחרות: אלו הבנות שזכו להשתתף בפרויקט המיוחד. צילום מסך

הנבחרות: אלו הבנות שזכו להשתתף בפרויקט המיוחד

מנטוריות "מהנדסות העתיד" הגיעו לבתי הספר, להודיע באופן חגיגי לנערות שהתקבלו לפרויקט. היה מרגש

בשיתוף עם התעשייה האווירית

פרויקט "מהנדסות העתיד", המשותף ל"ידיעות אחרונות", ynet, פרוגי והתעשייה האווירית, הוא פרויקט ששם לו למטרה לקדם ולעודד תלמידות שמצטיינות במדעים. הפרוייקט פותח עבור תלמידות כיתה י"א דלת ונותן להן הצצה לעתיד שיכול להיות להן ולמקצוע שהן יכולות לרכוש אם הן ימשיכו לעסוק בתחום המדעים. אז אחרי שבשבועות האחרונים הכרנו לכם את הנערות שלקחו חלק בפרויקט בשנה שעברה, הגיע הזמן לפגוש את הנערות החדשות שהתקבלו ל:מהנדסות העתיד".

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לפני מספר ימים, הפתיעו שתי המנטוריות, רעות גואטה ענאפי ואסתאר, ארבע תלמידות שזכו להתקבל לפרויקט והודיעו להן על כך במהלך יום הלימודים. הנערות, שקיבלו את הבשורה בהפתעה, התרגשו ושמחו וסיפרו לנו על הלימודים שלהן ועל הרצון לעסוק בתחומי המדעים.

הכירו את מהנדסות העתיד החדשות. כתבת: מור שקל | צילום: מתן טורקיה | עריכה: אסף אושי
 
פורצות דרך
הכירו את מהנדסות העתיד
ראובן וייס
הראל סביליה אמנם זכתה בתוארי יופי, אבל את עתידה היא רואה כמהנדסת. גם שרה ספניוליטו, שעזבה את רומא והגיעה לבדה לישראל בגיל ‭.15‬ מחר הן יגיעו למפגש הראשון של פרויקט "מהנדסות העתיד‭:"‬ "בעינינו זה השילוב המושלם. ככה אנחנו ממצות את הכישורים שלנו וגם תורמות למדינה"

היום (ה') ייפגשו התלמידות הנבחרות לפרויקט "מהנדסות העתיד 2" למפגש ראשון בתעשייה האווירית, שם יקבלו את פניהן יוסי וייס, מנכ"ל תעשייה אווירית, חמי פרס ומפקד חיל האוויר שיברכו אותן על פתיחת השנה השנייה למיזם.

התלמידות יעברו שישה מפגשים במהלכם ייחשפו לפיתוחים טכנולוגיים חדשניים וישמעו הרצאות מפי בכירים ובכירות בתעשייה הישראלית. במסגרת המיזם יקבלו הבנות מספר פרויקטים בתחום המדעי-הנדסי, אותם יעבדו למוצר מוגמר. בסיומו של הפרויקט בחודש מרץ, יוצגו הפרויקטים בטקס סיום חגיגי שם יוכרז על הבנות המצטיינות.

 

תגובות