בגלל שלוש יחידות: נער בן 16 מפחד לא להצליח בחיים. צילום: shutterstock

בגלל שלוש יחידות: נער בן 16 מפחד לא להצליח בחיים

נער בן 16 חושש כי לא יצליח בחיים שגלל שהוא לומד מתמטיקה ברמה של שלוש יחידות לימוד. הוא פנה לגולשי askpeople ושיתף אותם בפחד העצום שלו

השאיפה להגיע להישגים גבוהים והרצון להצליח בחיים הם מצב שמוכר כמעט לכל תלמיד בתיכון, רק שלפעמים אנחנו לא מצליחים לעמוד במטרות שלנו וחוששים מכך שהעתיד שלנו יפגע, בעיקר כשמדובר במספר היחידות שלנו במתמטיקה. האם יש בכלל קשר בין הצלחה במתמטיקה לבין הצלחה בחיים?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נער בן 16, תלמיד כיתה י' לומד בהקבצה של שלוש יחידות מתמטיקה, פנה לגולשי אתר askpeople וביקש את עצתם. הנער ציין שהוא מצליח מאוד במבחנים במתמטיקה ברמה שבה הוא לומד וכי החומר קל עבורו, אך הוא אינו מצליח לעלות לרמה של ארבע יחידות. הוא מפחד שעובדה זו תפגע באפשרות שלו להתקבל למקומות תעסוקה בעתיד. בפנייתו, מזכיר הנער כי הוא תלמיד מצטיין בשאר המקצועות ומביע את החשש שלו: "אני תלמיד טוב מלבד מתמטיקה. מפחד לא להצליח בחיים".

© צילום מסך

הגולשים הביעו תמיכה וחיזוק בנער, על ידי תגובות שמנסות לעודד אותו ולסלק את הפחדים שעוטפים אותו: "3 יח"ל במתמטיקה לא ימנעו ממך ללמוד שום מקצוע ואתה תוכל להצליח מעולה גם בלי זה", כתבה אחת הגולשות. גולשת אחרת דווקא החליטה לנסות להחזיר את המוטיבציה לנער: תאמין בעצמך שאתה מסוגל 4 יחידות ולך על זה. לא טוב לך שם? תחזור ל3, זה גם מעולה".

© צילום מסך

אנחנו כמובן חושבים כמו הגולשים ומאמינים שמתמטיקה היא חשובה, אבל לא הכול בחיים. תאמינו שאתם מסוגלים, תשקיעו ותצליחו כי אין דבר העומד בפני הרצון! 

 

תגובות