ניסינו את ה-flybox: "כל אחד חייב לנסות לפחות פעם אחת". צילום: flybox

ניסינו את ה-flybox: "כל אחד חייב לנסות לפחות פעם אחת"

זה ציפור? זה מטוס? זה סופרמן? לא, זה אתם בעצמכם! "flybox" היא אטרקציה חדשה בראשון לציון שתגרום לכם לעוף גבוה. אך האם החוויה באמת מושלמת ושווה את המחיר? ביקורת

אטרקציית הפלייבוקס שנמצאת בראשון לציון, נפתחה רק לפני חודש וכבר היא אחת האטרקציות המדוברות והמסקרנות ביותר. מדובר בחדר שקוף המצויד במאוררים ענקיים שברגע שנכנסים אליו עפים באוויר - מעין צניחה רק בכיוון ההפוך. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

את הזמן שרכשתם מחלקים לסבבים (על פי כמות הזמן שהוזמנה מראש) על מנת שתוכלו להנות מן החוויה כמו שצריך ולא לסיים אותה בבת אחת. יש לציין כי הסבב הראשון עבר עלינו די בשוק ולא ידענו מה לעשות וזאת למרות ההכנה העמוקה שעוברים לפני ה"תעופה". המתקן עצמו מלא באוויר שנע מלמטה למעלה - מה שיוצר קשיי נשימה, דבר אליו לא התכוננו ולא הכינו אותנו אליו ולכן קצת יצר הלם, וכמעט אי הנאה מוחלטת באותו הסבב.

צילום: flybox
 

הסבב השני שנותר מהזמן שלנו היווה חוויה אחרת לחלוטין, שכן הוא היה מהנה יותר, ידענו למה לצפות, מה הולך לקרות ובהחלט הרשינו לעצמנו פשוט לעוף בלי לחשוש, להנות מהרגעים המיוחדים ומהמתקן הייחודי שגורם לנו לעלות למעלה.

החוויה (לפחות בסיבוב השני שלה) היא מעולה, מיוחדת ובהחלט כזו שכל אחד צריך לעבור ולהרגיש, ובכל זאת, לא היינו חוזרים לעשות זאת פעם נוספת - אלא אם אתם חובבי אקסטרים וז'אנרים דומים. גם כי החוויה הראשונית מספקת לגמרי ולא צריך יותר מזה, וגם כי המחיר (275 ש"ח לשתי דקות) הוא יקר וזה לא מהמתקנים שהיינו משקיעים בהם סכום כזה, בעיקר כשממש ליד יש את הסופרלנד שמציע את הבנג'י ב-50 שקלים בלבד.

צילום: flybox
 

חשוב לציין שכל האווירה החיצונית ב"פלייבוקס" תורמת בהרבה לכל החוויה ומרימה אותו גבוה יותר (תרתי משמע). החל מהלבוש המיוחד שגורם להרגיש קצב אחר וקצת אסטרונאוטי ועד הצוות של המקום שמשרה אווירה נעימה ורגועה למי שנלחץ ורוצה להתחרט, הם גם אלו שמעבירים הדרכה מקדימה בצורה נפלאה, הם יוצרים תחושה חברית, כייפית, מלווה וחיוכית. ובסוף התור שלכם במתקן - הם גם מופיעים בעצמם בצורה מדהימה עם תעופה נועזת, קצבית וקרקסית.

ההתרשמות הכוללת שלנו היא שחייבים לנסות את המקום לפחות פעם אחת - כי מי לא חלם אי פעם לעוף?

 

 
תגובות