מגובשים מסביב לשולחן: קשת מתעדת את המהפכה המשפחתית. צילום מסך מהסרטון

מגובשים מסביב לשולחן: קשת מתעדת את המהפכה המשפחתית

בני משפחתה של קשת בת ה-14 נהגו לאכול כל אחד בנפרד, אלא שאז החליטו על שינוי במשפחה במסגרתו כולם יושבים לאכול ביחד ארוחות ערב ואף הוציאו את הסמארטפונים מהשולחן

בשיתוף עם אסם

בני משפחתה של קשת ברנט מפתח תקווה היו רגילים לאכול כל אחד בשעה אחרת והם אף פעם לא היו יושבים ביחד. האחים לא דיברו בניהם וגם לא עם ההורים, עד שמירב, אמה של קשת, החליטה לעשות מהפכה במשפחה: "מאוד נחמד לי שאנחנו יושבים כולנו ביחד בארוחה ויכולים לשמוע אחד את השני". קשת צילמה לנו וולוג מיוחד בו היא תיעדה את ההכנות לקראת הארוחה המשפחתית היומית ולגמרי עשתה לנו חשק להצטרף. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מגובשים: המשפחה של קשת . עריכה: אסף אושי
 

במסגרת השינוי, כל בני המשפחה עוזרים ותורמים את חלקם בהכנת הארוחה - עוזרים לבשל, לערוך את השולחן וכמובן גם לפנות ולנקות בסוף. את הכל הם עושים ביחד ובעצם מבלים זמן איכות אחד עם השני - מה שלא היה בעבר. שינוי נוסף בדרך לגיבוש המשפחה היה הרחקת הסמארטפונים מהשולחן בזמן ארוחת הערב. "יש זמן לכל המשפחה לשבת ביחד ובגלל שאין לנו את הטלפונים, כל אחד יכול לדבר עם השני ולא רק דרך קבוצות הוואטסאפ" מספרת קשת.  

פעילות "שולחן משפחתי" מקדמת את ה"ביחד המשפחתי", בין אם בארוחות ערב משותפות או בפעילויות משפחתיות, במטרה לתת כלים ליצירת חוויות מהנות ובעלות ערכים.

תגובות