למען חולי הטרשת: קובי פרג' מתגייס למטרה טובה. צילום מסך מהיוטיוב

למען חולי הטרשת: קובי פרג' מתגייס למטרה טובה

אחת המחלות הנפוצות יותר כיום היא מחלת הטרשת, אשר מפגישה את האנשים הסובלים ממנה עם מכשולים רבים וביניהם גם עם קשיים בחברה. היום (א') יוצא שיר חדש שמוקדש לחולי המחלה בהשתתפות הכוכבים האהובים

כיום חיים בישראל כ-6000 חולים במחלת הטרשת הנפוצה, בה המערכת החיסונית בגוף תוקפת את מערכת העצבים המרכזית ופוגעת בה, וביכולתם של העצבים להעביר מידע. להיות חולה בטרשת נפוצה משמע לגרור רגל, ללקות בראייה כפולה, להיתמך בהליכון, להזדקק לכיסא גלגלים ולעתים אף להיות מרותק למיטה. השיר שיוצא היום (א') הוא שיר למען חולי הטרשת, שנקרא "Just the Way I am" ונכתב באנגלית כדי להעביר מסר בינלאומי - אנחנו מושלמים בדיוק כפי שאנחנו. לכל אחד מאתנו יש יופי ייחודי למרות הקשיים והמגבלות שלו.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

ג'נין ווסברג מנכ"לית האגודה אומרת: "אנחנו מזמינים את כולם לחגוג את היופי הייחודי בתוך כל אחד מאתנו, ולהירתם לקידום החזון של עולם ללא דעות קדומות, ללא דיכוי של אחרים בשל האתגרים הפיסיים, השכליים והרגשיים שאיתם הם מתמודדים, השתייכותם הדתית, האתנית או המגדרית, או מכל הסיבות הרבות והמגוונות להפלייתם והפיכתם לקורבן."

 

לשיר החשוב הזה נרתמו המון אנשים טובים ומוכשרים מעולם הבידור והמוזיקה, אשר ביניהם: הזמר איזי, הזמרת וכוכבת הישרדות מיטל דה רזון, שני חזן, שחר פאר, קובי פרג', אבי קושניר, רני רהב, מעיין רובין (נועה פילטר), עדי שילון ועוד רבים אחרים. את השיר מבצעת להקת מיראז', שהשתתפה באקס פקטור בשנת 2013. אנחנו חושבים שהמטרה של השיר חשובה ביותר ומעבר לכך, אין ספק שהוא יפה.

תגובות