ארוחה מגוונת: המשפחה של שירה עשתה מהפך בחייה. צילום מסך

ארוחה מגוונת: המשפחה של שירה עשתה מהפך בחייה

לא רק שבני משפחת ישראלי נהגו לאכול בנפרד, הארוחות שלהם גם לא היו מגוונות. אלא שאז בני המשפחה החליטו לעשות מהפך וכיום הם אוכלים ביחד, מגוונים בארוחות ומבלים זמן איכות משפחתי. צפו בוולוג המיוחד

בשיתוף עם אסם

היי לכולם! אני שירה ישראלי, בת 9 וחצי מכפר סבא. עד לא מזמן היינו נועגים לאכול כל אחד בנפרד, והאמת? גם הארוחות שלנו לא היו כל כך מגוונות. רציתי לשתף אתכם בשינוי המשפחתי שעשינו ובזכותו אנחנו יותר מגובשים. עד לפני השינוי, לא היינו רגילים לשבת לאכול ארוחות ערב ביחד ובהחלט לא הקפדנו על אוכל בריא, מזין ומגוון. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מאז שהתחלנו את השינוי, שהוא כולל ארוחות ערב משפחתיות עם כל בני הבית, אנחנו מבלים יותר זמן ביחד. אנחנו שרים, צוחקים ומספים אחד לשני דברים שקרו לנו במהלך היום. זה ממש ממש כיף לי, כי אני זוכה ליהנות עם בני המשפחה שלי. 

עריכה: עמית גלז
 

אחותי הקטנה ואני עוזרות לאבא להכין את ארוחת הערב ולערוך את השולחן ובינתיים אחינו הקטן משחק. החלטנו ביחד שכל פעם ננסה לטעום אוכל אחר ושכל אחד יאכל לפחות ירק אחד בזמן הארוחה. אני לא כל כך אוהבת ירקות אבל אני מנסה וטועמת דברים חדשים. 

פעילות "שולחן משפחתי" מקדמת את ה"ביחד המשפחתי", בין אם בארוחות ערב משותפות או בפעילויות משפחתיות, במטרה לתת כלים ליצירת חוויות מהנות ובעלות ערכים.

תגובות