בשביל לבלבל את המורה: בני החמש הסתפרו אותו הדבר. צילום מסך מ-boredpanda

בשביל לבלבל את המורה: בני החמש הסתפרו אותו הדבר

ג'קס רוסבוש והחבר הכי טוב שלו, רדי בני החמש רצו לבצע מתיחה משעשעת, לכן הם החליטו לעשות את אותה התספורת בשיער בתקווה שהמורה שלהם לא תהיה מסוגלת להבדיל בינהם. העולם אף פעם לא היה זקוק לתמימות שכזאת יותר מאשר עכשיו

ג'קס רוסבוש והחבר שלו, רדי הפכו לויראליים אחרי שאמא של ג'קס שיתפה את הסיפור מחמם הלב שלהם בפייסבוק: שני החברים הכי טובים בני החמש החליטו למתוח את המורה שלהם בדרך משעשעת ולהסתפר אותו הדבר. הפוסט צבר יותר מ-137000 לייקים, ויותר מ-75000 שיתופים, והמספרים בטוח ימשיכו לעלות.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"בבוקר ג'קס ואני דיברנו על השיער הפרוע שלו. אמרתי לו שהוא צריך להסתפר בסוף השבוע הזה. הוא אמר שהוא רוצה לגלח את הראש שלו כדי שהשיער שלו יהיה מאוד קצר בשביל שהוא יוכל להראות כמו רדי, חבר שלו. הוא אמר שהוא לא יכול כבר לחכות ללכת לבית ספר ביום שני עם התספורת שלו כמו של רדי כדי שהמורה שלהם לא תוכל להבדיל ביניהם. הוא חשב שזה עומד להיות מצחיק, שהם יבלבלו את המורה שלהם עם אותה התספורת". 

© boredpanda

האם המשיכה וכתבה בפוסט: "הנה תמונה של ג'קס ורדי מחג המולד. אני בטוחה שכולכם ראיתם את הדמיון. אם זו לא הוכחה ששנאה ודעה קדומה זה משהו שלומדים, אז אני לא יודעת מה זה. הבדל היחיד שג'קס ראה בניהם הוא השיער שלהם", כך כתבה אמו של רוסבוש בפוסט שהעלתה לפייסבוק".

 

תגובות