הכי מתאים לנוער: היעדים החמים לחופשת הפסח הקרובה. צילום: shutterstock

הכי מתאים לנוער: היעדים החמים לחופשת הפסח הקרובה

מה משותף לבודפשט, בוקרשט, בלגרד ובולגריה? הן לא רק מתחילות באות ב' אלא הם היעדים החמים לנוער בחופש הקרוב עם שפע של אטרקציות. אז לאיפה הכי כדאי לטוס עם החברים?

בשיתוף עם קל נופש

חופשת הפסח בפתח (עוד פחות מחודש!) וזה הזמן לשאול את השאלה 'לאן כדאי לטוס?' בשביל להקל עליכם בחיפושים, קיבצנו עבורכם את היעדים השווים, הזולים והקרובים ביותר שלא יתנו להורים הזדמנות להתגעגע!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

חופשת הפסח מתחילה הרבה לפני ארוחת ליל הסדר והמחויבויות המשפחתיות לבקר את הדודה או הסבתא. זוהי הזדמנות לטוס עם חברים ולהספיק לחזור לפני שההורים מתפנים להכנות החג. יעדי מזרח אירופה עונים בדיוק על הצורך הזה - חופשה קצרה מלאת אטרקציות, מסיבות ופאן ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

בוקרשט

זה לא רק שיר מוצלח של עומר אדם אלא עיר הבירה של רומניה, גם היא יעד טוב לבלות בו את החופש. מזג האוויר נעים, עם 20 מעלות לאורך רוב שעות היממה. בעיר ניתן למצוא גם כן קניונים מודרניים ברמה אירופאית גבוהה שבחלקם מתחמי החלקה על הקרח ואפילו רכבות הרים. בוקרשט מציעה שפע גדול מאוד של מקומות בילוי וחיי לילה עשירים ומגוונים למי שמלאו לו 18 ובמחירים נמוכים. ממועדוני מוסיקה חיה ומקומות נוספים בילוי ברמה גבוהה מאוד.

חופשת שופינג? היוש!
חופשת שופינג? היוש! © shutterstock

בודפשט

בודפשט היא עיר הבירה של הונגריה, מציעה אטרקציות שונות ומגוונות. אם בא לכם לעשות שופינג מטורף הגעתם למקום הנכון. העיר מלאה בקניונים ענקיים, שווקי פשפשים ובגדים המתפרסים לאורך כל העיר. גם בלילה תמצאו מה לעשות שם עם מגוון מקומות לבילוי. למי שמחפש את האופציה התרבותית, ברובע היהודי בעיר יהיה ניתן למצוא בתי כנסת רבים ואת המוזיאון היהודי בביתו של בנימין זאב הרצל. נוסיף ונאמר כי העיר גם מאובזרת בתחבורה ציבורית, רכבת תחתית ועילית אשר עוברת כל כמה דקות.

בודפשט© צילום: shutterstock

בלגרד

בלגרד, עיר הבירה של סרביה, יעד פחות מוכר בקרב הצעירים הישראלים אך אל תתנו לשם לבלבל אתכם, בלגרד היא רק שלוש שעות טיסה מישראל ונחשבת לאחת מעשר ערי המסיבות הטובות בעולם. למי מכם שכבר יש להם 18 בלגרד היא המקום האידיאלי בשבילכם, אבל כמובן שגם למי שלא - תמצאו מה לעשות בעיר המדהימה.

© shutterstock

בולגריה

בולגריה, הינה יעד פופולארי עבור הישראלים המציעה מגוון רחב של אפשרויות וערים שאוהבים לבקר בהן ביניהן בורגס ועיר הבירה סופיה. סופיה היא אחת הערים הוותיקות ביותר באירופה ומציעה ששל אתרים היסטוריים עם כנסיות מרהיבות ביופיין וגם בית כנסת, מוזיאונים ושווקים וגם חופשים מרהיבים. רק אל תשכחו לקנות לנו שוקולד בולגרי כשאתם חוזרים, כן?

חוף מוש
חוף מוש © shutterstock

אייל זיו- סמנכ"ל קל נופש: "יעדי מזרח אירופה הפכו בשנים האחרונות לאטרקטיביים במיוחד עבור צעירים, מדובר ביעדים שהטיסות אליהם קצרות יחסית והמחירים מאוד נוחים, במיוחד מחירי המחייה והשהייה מהסיבה שמדינות אלה עדיין לא עברו ליורו ומשתמשות במטבע מקומי מה שמשפיע מיד על המחירים. כמו כן, מדובר ביעדים שעברו מהפך ואנו רואים השקעה רבה של המדינות הללו בפיתוח אטרקציות, פתיחתם של קניונים, הופעות של אמנים בינ"ל ועוד. בודפשט, בוקרשט, בלגרד ובורגס הם ה-ערים לבלות בהם את החופשה הקרובה".

חבילות נופש לדוגמא שמציעה "קל נופש":

בלגרד  13-16/04, מלון 3 כוכבים מרכזי, כולל ארוחת בוקר, 579$ לאדם  

בוקרשט 13-16/04 מלון 3 כוכבים מרכזי, כולל ארוחת בוקר 539$ לאדם.

בודפשט 14-17/04, מלון 3 כוכבים, כולל ארוחת בוקר 495 $ לאדם.  

סופיה מלון 4 כוכבים כולל ארוחת בוקר379  $ לאדם.  


תגובות