למען חולי הסרטן: אלפי אנשים לקחו חלק באירוע ההתרמה. צילום: עידן גם

למען חולי הסרטן: אלפי אנשים לקחו חלק באירוע ההתרמה

אמש (א') נערך בפ"ת אירוע התרמה למען הקמת מועדון חברתי לחולי הסרטן בעיר, שיזמה מועצת הנוער העירונית. באירוע הגדול לקחו חלק עשרות אנשים ואמנים, שהזדהו עם המטרה החשובה שעומדת מאחורי האירוע

השמיים הם הגבול בכל גיל ואת זה מוכיחה ללא ספק מועצת הנוער בפ"ת, שיזמה אירוע התרמה שנערך אמש (א') למען הקמת מועדון חברתי לחולי הסרטן בעיר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"הצלחנו לשמח את בני הנוער והילדים"

 "האירוע נולד מרעיון של איריס, אחת העובדות באגף הנוער", מספר אליסף זעפרני, סיו"ר המועצה העירונית. "איריס סיפרה לנו שאימא שלה נפטרה לפני פחות משנה ממחלת הסרטן ושהיא רוצה להרים אירוע גדול לזכרה".

 אך מסתבר שהאירוע שנערך אמש הצליח להגשים מטרה נוספת: "מלבד גיוס התרומות למען הקמת בית חברתי לחולי הסרטן הצלחנו לשמח את בני הנוער והילדים שבאו ליהנות מן המופע, מה יותר טוב מזה?", אומרת בהתרגשות אופיר פניאל, שלקחה חלק פעיל בארגון האירוע.

© עידן גם

"קיבלנו תגובות מדהימות שהרימו אותנו"

כמובן שהתגובות החיוביות לא איחרו מלהגיע והופיעו מכל עבר: "קיבלנו תגובות מדהימות שהרימו אותנו ואת האירוע הזה צעד אחד קדימה", משתפת פניאל. "זכינו להרבה תמיכה, נתינה ואהבה מהסובבים, היו אנשים ששילמו על כרטיסים בשביל שהם יחולקו וייתרמו", מוסיף זעפרני.

אבל לצד הכוונות הטובות והתמיכה אף עמדו אמנים שסירבו להתנדב או דרשו מחירים מופרכים: "היו אמנים שסירבו להתנדב וביקשו סכומים שלא יכולנו להרשות לעצמנו. אם היינו לוקחים אמן יקרא לא היינו יכולים להגיע למטרה, כי היינו צריכים לכסות את העלויות הגבוהות", מעידה פניאל.

למרות זאת, מועצת הנוער בפ"ת הצליחה לגבור על כל המכשולים שעמדו בדרך ולהגשים את היעדים שהיא הציבה לעצמה, כאשר גם האמנים שנרתמו לאירוע שותפים מלאים להצלחה: "ביום יום אני עובד באגף הנוער ומנהל מרכז נוער, כך שאני חווה את הנוער המדהים בעיר כל הזמן. כשפנו אליי עם הסיפור המדהים של איריס, לא חשבתי פעמיים. אין מתנה גדולה יותר מלעזור ועוד לעשות את זה עם המוזיקה שלי", מספר דולב פרנקל, מוזיקאי בן 24. "כשקיבלתי את ההודעה לגבי האירוע שמחתי מאוד שאני יכול לתת מעצמי ולתרום למען אחרים שחסר להם, וצריכים את כל התרומות. לדעתי, מאוד חשוב שכל אמן יתן מעצמו כמה שהוא יכול למען אירועים חשובים כאלה", מצטרף בומרנג. 

© עידן גם
תגובות