בת 14: "ההורים שלי לוחצים עליי". צילום: shutterstock

בת 14: "ההורים שלי לוחצים עליי"

הקשר עם ההורים בגיל ההתבגרות לא תמיד פשוט ומלווה לרוב בעליות ובמורדות, ועל כך מעידה נערה בת 14 שפנתה לגולשי askpeople ושיתפה אותם ביחס המתסכל של ההורים שלה. מה עושים במצב כזה?

אין ספק שהקשר שלנו עם ההורים בגיל ההתבגרות חשוב למרות כל הכעס והתסכול שמתלווים אליו. בדומה לבני נוער רבים שמרגישים שההורים שלהם לוחצים עליהם, כך מרגישה גם בת ה-14, שמספרת שההורים שלה מעירים לה בלי סוף בעוד שלאח שלה הם לא אומרים מילה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 נערה בת 14, שמרגישה שההורים שלה לוחצים עליה בכל דבר, פנתה לגולשי אתר askpeople וביקשה לדעת מה עליה לעשות. הנערה מספרת שלמרות שהיא אוהבת את ההורים שלה, היא מרגישה שיש להם תלונה על כל דבר שהיא עושה, בין אם זה קשור לכמות האוכל שהיא אוכלת, לצורת הישיבה שלה, לזמן שהיא ישנה בחופשים ואיך אפשר שלא, על הלימודים. עוד היא מציינת כי יש לה אח, אך בשונה ממנה הוא לא סופג הערות: "זה ממש מעצבן אותי שרק אני חוטפת מהם תלונות". הנערה חשה תסכול ודכאון מהמצב, והחליטה לפנות לעזרתם של הגולשים בשאלה: "מה לעשות?"

© צילום מסך

 גם הפעם התגובות של הגולשים לא איחרו מלהגיע וניסו לסייע לנערה המבולבלת, אך בשונה ממקרים אחרים הפעם התגובות היו חלוקות: "זה כנראה נובע מדאגה נטו, מבינה אותך שזה מעצבן, אבל אין הרבה מה לעשות ואני אומרת את זה מנסיון", כתבה אחת הגולשות שמאמינה שאין פתרון למצב". "נשמע לא נעים, אבל קחי את זה כמחמאה. אם הם לוחצים יותר עלייך ויש להם יותר תלונות זה אומר שיש להם ציפיות גדולות יותר ממך. תנסי להסתכל על זה ככה ורצוי שתדברי איתם על זה ותסבירי להם מה את מרגישה, כי יכול להיות שהם לא מודעים", הציעה גולשת אחרת שניסתה לעודד את הנערה.

© צילום מסך

 אנחנו כאן כדי להזכיר לכם שלמרות הריבים עם ההורים בגיל ההתבגרות הם רק רוצים בטובתכם.

תגיות
תגובות